25 Ağustos 2012 Cumartesi

Hz Mehdi -- 2012 --




Hz Mehdi as 1. bölüm
------------------


Mehdi as buyurdu
hazreti Ali as benim babamdı...
fatma anamızdan degil
öbur aldıgı hanımdan olğluyum .....


ben dogunca dogdugum yere
bir rahatlık bir ferahlık bir durgunluk oldu ...


dogduktan beş gün geçince
insanların hal ve hareketlerinin tam tespidatına girdim ....

algı manasında düşünceler beynimde vasıflamaya başladı ...
zaman geçtikce
kızmanın sevincin
insan tavır ve hareketlerinin ne oldugunu anladım ....


beş yaşına geldigimde bi pehlivan kadar güçlüydüm ....
ve bazı pehlivanlara vururdum
darbem ağır gelirdi ....
şaşırırlardı ...

bu hazreti Ali gibi güçlü olacak derlerdi ...

ama benim gücümün onlara yetmesi mümkün degildi
11 , 12 yaşlarda canım sıkılırdı
agaçlara sarırılıp onları kırardım

kanımda öyle hızlı dolaşım vardı ki
yerimde duramazdım ...
ağaçlara tekme tokat vurmaya başladım ...
ve kendimi böyle yetiştirdim ....

biraz daha büyüyünce kılıç kalkan kuşandım
evde yedek kalkan ve kılıç vardı ...

aldım ama ağır geldi ....

zorlandım ....
biraz daha çalıştım ...
hırsımdan ağaçların bazı dallarını kırdım .....

bazılarını kıramadım ....
kırdıklarımı diktim ...
yetişsin yogunlaşsın istedim ....

onların bir sene sonra yetiştigini görünce

bu beni sevindirdi ...

babam arada eve gelirdi ...
cengaverlige giderdi ...

ben de isterdim ama beni yanına almazdı
biraz güçlen derdi ...
öyle güçlüydümki o farkında degildi ...


kendimi çok zinde hissettigim zaman
evdeki kılıç kalkanı aldım
bu sefer güçüm yetti ....


o zaman ahırda at vardı ona bindim ve daga çıktım ...
atımı bir ağaca bağladım ve gezmeye başladım ....


üç yaban hınzırı çıktı ve bana saldırdı ...
kendimi müdafaya aldım kalkanımla karşıladım ...,

birinin kafası kalkana çarptı

yan taraftan digeri üzerime saldırdı egildim ...
digerini kılıçla vurdum ...
acı çekmesin diye katlettim ...
öbürleri kaçtı ...
benim ilk çarpışmam buydu ...


ve eve döndüm ...
bu iş benim hoşuma gitti ...

böyle arada ormana çıkardım ...
hınzırlardan çok yıktıgım öldürdügüm oldu ...
ama
beni öldürmeye teşebbüs etmeyene kılıç sallamadım ....


tabiki bunları yaparken ayı ile de karşılaştıgım oldu ...atıma atlayıp kaçtım 

..onları öldürmek istemedim ...
ani saldırılarda çok yılan öldürdüm ..bu beni seri harekete alıştırdı ...
ve
babam cengaverlikten eve dönünce
bir müddet bana cenk öğretti
oyun öğretti ...
tekrar Hasan Hüseyin' i yanına alıp gitti ....


beni yanına almadı ...
bir müddet bekledim ...
ahırdan at aldım peşlerinden gittim ...

bayagı uzun yol yürüdüm ...
gece olunca bir yerde konakladım ...sabah olunca atıma binip yol aldım ...

Şam yoluna girdim bayagı ilerledim
yoluma devam ederken bir hurmalıga girdim ...
hurmalıkta ayrı yerlerde hurma toplayan insanlar gördüm ...

agaçtakileri görünce babammı kardeşlerimmi diye oraya yol aldım
ve kardeşlerime sarıldım ...
benlen oyun oynamaya başladılar
ve ikisini anında yendim ....
babam ağaçtan celalli inip bilegimi bükerken
bilegimi güçlü tuttum ...

bir döndü baktım beni gôrünce şaşırdı
ve babam benimle sevinç duydu
ve beni öptü ve sevdi ...
ve kardeşlerimle bana sarıldı ...
birbirimize
cem olduk


bizim bu halimizi görenler işlerini güçlerini bırakıp bize baktı ....
ve böylece beraberce yol almaya başladık ...
o insanların gözü bizden ayrılmadı ...
ve ben birden içerlendim
ve niçin dikkat çektim diye üzüldüm ...
ve atımdan indim ve onlarla gitmedim ...
babam beni çağırdı haya ettim gidemedim ...
yaklaştıkca geriledim ...
arkamda büyük bir kayaya çarpınca
gidişim olmadı durdum ...



Allah ' a çok yalvardım :


" Allahım bu kayaya kapı yapta beni içerisine alsın " dedim ...
kaya beni içeri alınca
kılıcımın kınıyla uç kısmı dışarıda sıkıştı ...

ben orada kayaların arasında kalınca babam ve ağbilerim
orada bir müddet kaldı ...
ağladı
sonuçta onlar da beni bırakacaktı
bıraktı ...

aslında orada bedenim kaldı
ruhum makama çıkarıldı ...


kiyamet yaklaşırken beni allah
dünyaya zuhur ettirecek ...
diyeceksinizki bu nasıl olur
meryem anamız İsa as a nasıl işlendiyse
Allah cc bunu da yapar ...
...



M2D








2.bölüm
-----------------



Mehdi alayüsselam buyurdu ...

çok sessizlige kapılmayın ...

sessiz günlerde çok aşırı sıcak olursa topraklar kurur 

oksijen toprak alamazssa hatlar sarsılır 
...



dünyanın bu hususta iyi görüntüsü yoktur 

her an olabilir ....

deprem sadece doğanın sarsılmasıyla degidirl ..

insanlar tarafından olduğu zaman buna savaş denir ..



her ikiside şu an olabilir ..

ikiside görüntüde ..



ama öyle olur ki Allah salih kullarının duasıyla olayı geciktirir ..

hiçbir zaman afat savaş istemeyin ...Allah ın emriyle yaşayın ...


kıyamete kadar hak ve batıl olacaktır ...

batıl olan kazansa bile hep kaybeden olacaktır ...

ama müslümanlar hep zafer kazanıp 

bir müddet hüküm sürecektir ....



ondan sonra yavaş yavaş müslümanlar azalıp 

en sonunda kelime i tevhid ortadan kalkacaktır ...

kuran sayfalardan Allahın emriyle kalkacak 

cami ve mescitlerdeki ayet sureler yazılar 

yokolup kaybolacaktır ..


Dünya 

dehşetli şekilde un gibi dagılıp yok olacaktır 

o zaman arafat açılıp 

kabirde olanlarla kıyamette ölenler 

arafatta toplanacaktır 



kiminin önünde nurdan ışık 

kiminin 

önünde sönük

ışık 

kiminin önü de kapkaranlık görünür 


nur olanın yönü keyifli lezzetli rahat yoluna devam eder ...

günahkar olan gözünün perdesini bile hissetmeyecek 

her adımda yüzbin kılıç başına vurur gibi olacak ...


Ey yaratılan insan !


nasıl yoktan dünyaya geldin ?

kendi kendine mi oldun ?

dogadan mı oldun ?

ağaçtan mı ...


bunu bilemiyor musun ....

İbrahim alayüsselam buldu 


sen de bul ...




bir sonsuz halk eden var ...

bir sonsuz zuhur eden var ...



bunu nasıl anlamıyorsun ...

bu Allah tır ...

buna en ufak akıl yeter uğraşırsan bulursun ...


Allah tan sonra ne vardı demeyin ...

önce ne vardı demeyin ...

o noksandan münezzehtir ...

her sonun sonu vardır 

amma sonsuz olan mutlaka Allahtır ...


bana cengaver olarak yetişin gayretli olun ...

yeterki o niyetle yaşayın ...





bazınız yetişir 

bazınız yetişmez 


yeterki yolun hayır olsun ...

Allahı bulan hayırda olur 



ben kendimi bildikten sonra 

cenkle ve mücadele ile uğraşacagım ...


Kudüste imam olup 

İsa alayüsselama imam olacagım ...

İsa as Allah'ın habibine ummet olacak ...

buna çok sevinecek ...




en güçlü cenk arkadaşlarımdan biri olacaktır ...

ben ondan güçlü değilim ...

o benden güçlü olacaktır ...



peygamberler önder olur ...

deccal i ben mi öldürecegim 

isa mı öldürecek 

buna vakıf degilim 

isa olabilir ...




beden olarak bir yerde geziyorum ..

manevi olarak dünyayı 

bazı evliyalar yanılıyor ..





kendimin mehdi oldugunu 

yaradan bana bildirecek ...





Allah'a tabi olanlar beni seçecek 

tabi olmayanlar karşı gelecek ...

kendini mehdi diye tanıtanlar var 



mehdiye baktıgın zaman cengaver gibi görünür ..

mehdinin hiçbir cariyesi olmayacaktır ..

olursa helali olur ..




Allah'ın rızasına uygun davranır ...




Mehdi dininden taviz vermez ...

Mehdi allah için cenk eder ...

kendinden etmez ...



Allah için savaşta aslan gibi kükrer ...

Mehdi savaşmadıgı zaman sakin nazik yumuşak görünür ...

savaştıgı zaman aslan gibi kaplan gibidir ...


-SON -



-------------------------
Mehdi aleyhiselam hakkında bilgiler :
-----------------------

--------------------------------------------
Mehdi nin dünya ya geliş tarihi ...
kadir gecesi doğumlu
19 un sırrı dogumlu
24 gözü açık zuhur edecek

bu kerammet şudur 
" Ey gök 
savaş uçagını kaldırma derse 
o uçaga uçak kadar pervane taksan uçmaz ..

Ey deniz 
savaş gemisi kaldırma ! " derse 
ingiliz donanması 
palet ve şinorkelden ibaret kalır ... 

Mehdi kendine yardımcı olan askerlerine fiziki güç verecek 

bir müslüman on kafiri alt edecek ..

Mehdi aleyhiselam 
enerji sistemlerini durdurabilir 
elektrikli sistemler o emredince durur ...

toprak bereketli olur 
ürün bollaşır 
gök bereketli olur 

deniz bol bereketli olur 
refah olur

zulmeden kainatın öte ucuna gitse 
Mehdi'nin adaletinden kaçamaz 

Mehdi'nin adaleti 
şeriattır ...

öldürülemez yaralanamaz
yanında nükleer bomba patlatılsa 
enerji 
yi madde boşluklarına gönderiyor ...

tüm hayvanlar ile konuşma yetenegi var
tüm dünya insanlarıyla

herkes o seslendi mi 
beyninin içinde tebliği duyar

anında bir ordunun beyincik faaliyetlerini durdurup dizleri üstüne çökertir ..

Allah c.c. ün verdiği ilim ve izinle 
yahut bir beldeyi anında arıtır bereketlendirir ..
ömrü olan hastayı kaldırır ...

yerin hazineleri ni kerametle açar 
çıkarır 
halka dagıtır 
..
dünyada altın gümüş elmas para 
borsası kalmaz

zenginim diyenin cebine koyar ..
kuranı sırlarını açıklar verir

Allah'ın lutfunu açıkça verir dağıtır 

bu bakımdan Hızır aleyhiselamdan dan pay almıştır

efendimiz 
adı adıma benzer diyerek 
Mehdi'nin gücünü belirtmiştir

efendimiz peygamberler imamıdır 
isminde 
tüm peygamber isimleri 
kutup isimleri 
melekut isimler vardır

adı adıma benzer 
böyle bir güç ü biz kullar tasavvur edemeyiz ..

Mehdi kuru dal ı dikecek yeşerecek

kuru dal odun 
kafir sembolü 

yeşermesi müslüman sembolü

bazı hadisler sembolik
siyah dalgalı saçlı 
sakallı 
yüzü benli 
bekar ...

http://www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder