28 Ocak 2013 Pazartesi

Hazreti Fatıma anamızın nasihatları :



--------------------------------------------

" kadın nasıl olur 
asalet nasıl olur 
hürmet nasıl olur 
kocaya itaat nasıl olur ....

mümin kadınlar nasıl olur 
kocasına itaatkar 
kocasının malını izin almadan sarfetmeyen 
kocasınin nefsi duygularını başkasına aktarmayan 
kocasına süslenen 
kocasına karşı güzel kokular süren .
kocası eve geldiği zaman güzel karşılayan 
" aç mısın tok musun " soran 
kızgın olduğu anda sakinleştirmeye çalışan
gece yatarken başka yerde yatmayan 
kendi arzu olduğu zamanda değil
kocasının arzusu oldugu zaman yanında olan 
kocasının getirdiği misafirlere 
Allahın emrine uygun şekilde hizmet yapan 

iffetini namusunu namahremden koruyan 
ve de beş vakit namazını kılan 

cennet böyle mümin hanımlara müjdedir ..
babamın yanına uzak kalmayacak yerdedir 
..
böyle olan hanımlar kesinlikle evliyadır ..
çocuklarını Allah için yaşatır 
ve haram lokmayı çocuklarına asla yedirmez ...

ben peygamber kızıyım 
daha mertebeliyim 
çünkü Allah'ın sevgilisinden dünyaya zuhur etmeyim ..
ben Fatıma-ül Zehra 
...
en tehlikeli ben müminim diyen kadınlar kimler 
kocasına değil de başkasına süslenenler 
dışarıya çıkarken üzerine çekici koku sürünenler 
kocasına hizmet etmeyip te başkasına hizmet edenler 
kocası açken kendi yiyenler 
kocasına kendini sunmayıpta başkasına sunanlar 
sabah kocasından geç kalkanlar 
ve kocasından önce yıkananlar 
kocasından izin almadan seyahat edenler 
kocasının izin vermediği yere gidenler 
doğum yapılan yere giden hariç ..

en tehlikelisi de 
ırzını namusunu korumayanlar 
bunların cehennemde yeri hazırdır ..

bir kadın düşmanların arasında kalsa 
ırzı namusuna saldırılırsa 
o kadın ne kadar çabuk kendini öldürürse 
o kadar mertebe alır ..
o Allah'ın en saliha kullarındandır ...

bir kadın kocasını hiç sevmese de 
ona sadık davransa 
melekler ona dua etmekten usanır ...
karı koca birbirini çok sevipte 
Allah'ın emrine göre uygun şekilde yaşıyorlarsa 
birbirlerine hizmeti Allah içinse 
onlar ölünce soru sualsiz göçer cennete ..

bir kadın kocasına zulüm ediyorsa 
misafirlerin yanında onu kırıyorsa 
dediğine hep karşı çıkıyorsa 
bu koca 
buna sabredip ömür boyu yaşarsa

eğer o koca Allahın emrine de uygunsa 
Allah ona sabrından dolayı 
ölünce mekanını genişletir 
bütün meyvelerden bahçesine işlenir 
Allahın habibi de ona misafir gelir ..
tek bir şartta durulmaz 
iffetine namusuna hakim olmayan kadınlar hariç ..
onlar bu olaya hariç ...

en asil kadın 
Allah a tam itaat eden 
en asil kadın 
kocasına tam itaat eden 
en asil kadın 
misafirlere hoşgörülü hizmet eden 
en asil kadın 
yokluğa kanaat getiren 
en asil kadın 
kocasından başkasına kendini sunmayan 
en asil kadın 
hısımlarıyla kendi alilesini ayırmayan
ikisine eşit davranan

hatta misafirlere daha olgun davranan 
böyle mümine hanımlara mujdeler olsun 
Allah onları cennette bir araya getirir ..
Allah kevserinden içirir ..

peygamberimizin hanımlarıyla mutlaka beraberdir ...
...

eger iki kul Allah'a itaatli ise 
birbirlerine aşık olup evlenemezlerse 
cennette evlenir 
melekler de dügünlerinde olur ..

....
namusunu şerefini koruyan kadın ne güzeldir 
onda Allah'ın nuru hiç dinmez 
o çok değerli ne kıymetli bir mücevherdir ..
...

gümüş kolye takarsan 
negatif enerjiyi üzerinden atarsın 
Allah'ın onda gizli bir sırrı var 
takınca onu hemen anlarsın 

ortasına akik taşı yapıştırırsan 
tanıdığına birşey olduğunda mutlaka anlarsın 
...

gücünüz çok olduğunda 
daha çok merhametli olun

gücünüzü Allaha cephe olanlara vurun 
Allah a itaat edenlere vuranlara
vurun ...

mazlumun yetimin yanında 
çok yumuşak olun 
doğru yaşayın doğru ölün 
arkanızda kalanlar hep sizi anarlar 
mertliğiniz 
yiğitliğiniz 
hiç ölmez bunu bilin 

..islami hayat bitene kadar devam eder 
kıyamet kafirlere vuracak ta onun için ...

kadınlar ne kadar soğuk olursa olsun 
ehli namusunu ihmal ederse 
ona yazıklar olsun 
ehli namusun harama girerse
sonra çok kafanı vurursun 
onun da günahına ortak olursun 
ehli namusun ancak Allah a isyankarsa boşanırsın 
başka kurtuluşun yok bunu bilesin ..

bir kadın 
erkeğinin ihtiyacını gideriyorsa
iffetli ve namuslu ise 
o koca onu aldatıp haram yaparsa 
onlara lanet olsun ..
onlar için cehennemde özel yer var 
bedenleri kor ateş olup yanacaklar ..
bir kadının kocası onu olur olmaz sözlerle kırıyorsa 
haram etdiriyorsa 
ve onu haksız yere dövüyorsa 
hele de bunları gurur kibir için yapıyorsa 
zalim bir insan sıfatına bürünür 
ibadet bile yapsa 
o ibadet 
zaten safsata .....

bir mümine hanım bir mümine hanıma 
saygı duyarsa 
onu kollarsa 
Allah ondan belayı atar 
ve onu kollar ...

bir mümine hanım bir mümine hanımı kollamazsa
ona saygı duymazsa 
hakkında gıybet yaparsa 
Allah onu müminlikten uzaklaştırır ...

yazıklar olsun bedenini satan hanımlara 
yazıklar olsun iffetini namusunu satanlara 
bu vasıf ister erkekte olsun ister bayanda 
her birinin cezası aynıdır 
...
eğer aşk ile tövbe edip sarılırlarsa yaradana 
Allah merhametlidir 
dünyada ve ahirette sadece utançları kalır onlara ..
..

saliha bir hanımın bedeni nurdur 
haram olan yerlerini 
mücevher kutusunun içindeki altınlar gibi saklar ..
o altınlar onun yanında kıymetsiz kalırlar ..
onlarda Allah'ın nuru var hep Allah'a sığınırlar 

onlar gerçek mümin saliha kadınlar ..o sevmiş beni 
bu sevmemiş beni 
umurunda degildirler ..
onlar kendilerini Allah'a verdiler
onun için öyledirler ..

.......

ben eşime tek kırıldığım 
hanım aldığına 
sonra anladım yanıldığımı 
Allahın takdiri böyleymiş 
sığındım Allahıma 

ben çok aç kaldım Allah'a çok şükrettim 
bazen de bolluk oldu yiyemedim 
yerken çok aç insanları düşündüm 
onları bir kenara ayırdım 
olmayanlara verdim ...

ben hiçbir zaman keyifli doyduğunu görmedim ..
olmayanlara verdiğim zaman çok rahat ettim ..
hem ruhum rahat etti hem bedenim ...
beyim de benden çok merhametlidir

tek ben bilenim 
babam zaten bilir 
ona yoktur sözüm ....
onu ulaşılmaz makamda gördüm ..
onun kızı olduğum için hep Allah a şükrederim ..

ben kocamdan öyle mutluyum ki 
bin defa evlenmek istesem 
yine onu seçerim 
onu babam önerdi
babamın önerdiğine 
Allahım :
" aslanım " dedi 
benim o bütün herşeyim .
o merhamet duyguları olan ilim babası olan 
zalimlere Allah için vuran 
hiç korkmadan savaşan 
cengaverler cengaveri 
babamın çok sevdiği 
benim kocam...

Allahtan beratınızın güzel olmasını dileyin 
size zararlı olacak hatalarınıza bir daha girmeyin 
tövbe istiğfar edin ..

insanlar hata yapabilir yalnız devam etmeyin 
hata yaptığınızda üzülüp Allahtan pişmanlık dileyin 
namazda nur vardır 
namazda hikmet 
namazda cennet 
onu hakkıyla kılanlara dır elbet 

Allah sizlere versin hikmet 
sabırlı tahammüllü olun 

Allahın rahmeti bereketi üzerinize olsun 
dostlarınız çok artsın 
düşmanlarınız da size dost olsun 
yıkılmaz bir ordu gibi kalın 
Allahtan ilim isteyin makama ulaşın 

eesselatu vessalamu aleyke ya seyyidallah habiballah kerimallah
aliyallah vekilallah 

... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder