9 Ekim 2014 Perşembe

hızır alayüsseam doğduğunda....1


kardeşlerim ....
gaybi ilimlere devam edelim 
aranızdan seçilecekler olacak 
ben bir grup seçtim 
emir gelince 
davet edileceksiniz 
bu ilim rüyada verilir 
böyle haber his alan sussun 

kardeşlerim 
testani alayüsselam 
çok mülayim 
çok merhametli 
herkesin derdine ortak olmaya çalışan 

yoksulu gördüğü zaman neyi varsa veren 
yaralının acısını bedeninde hissedip 
olayı kendinde düşünüp ağlayan 
ama eğlenceye keyf e hiç ortak olmayan 
allahın seçkin kullarındandı 

allahım 
yaralı olanın 
hasta olanın 
acısını hissederek yaşadım ilacını verdim 
amma 
o yara hastalık bende olmadı 

yoksula ihtiyacını verdim 
aç kaldım 
açlığı hissettim 
amma ben kimseden istemedim 

demekki ben onlar kadar 
yaralı 
yoksul olmadım 
benim halim onlara göre keyif 

ey allahım 
sana da yeterince itaatkar olsaydım 
aşktan erirdim 

diyerek ağlayan bir peygamber 

testani hazretleri 
yine kendi halini sorgular 
bir çeşme başına 
çöktü oturdu 
ben ne yapıyorum 
ben acaba doğrumuyum 
yanlışmıyım 
allaha derdini arz ederken 
yaptıklarının 
yetersiz olduğunu düşünüp 
ağlamaya başlar 

tennure hatun 
bu ağlayanı görür 
ne derdi var sorar 
bir acın 
bir sıkıntın varsa 
sana yardımcı olabilirim der 

testani alayüsselam 
yaptıklarını anlatır 

tennure hatun 
senin derdin de benim derdimden 
ancak sende bu hususta eksikler var 
sen acı çeken dertlilere 
çok ağlıyorsun 
makamlı rütbeli zengin lere 
ağlamıyorsun 
oysa onlar 
makam rütbe ve zenginliklerinin 
hakkını vermeyip 
ahirette devamlı ızdırap çekecekler 
oysa 
yoksul hasta aciz 
ahirette rahat edecek 

testani alayüsselam 
eve geldi düşündü 
hakikaten 
onlara daha çok üzülmek gerekirmiş 

sonra düşündü 
bana bu duyguları allah verdi 
o bacı ya da 

onu uzun süre araştırdı 
buldu 
allahın emriyle zevcesi oldu 

ve onlardan hızır doğunca 
ikisindeki özelliği 
hızır aldı 

devamı var 

esselamu aleyküm ...


www.facebook.com/ottomanm2d
http://ottomanm2d.blogspot.com

1 yorum:

  1. 2. kısım http://ottomanm2d.blogspot.com.tr/2014/10/hzr-alayusselam-dogdugunda-2.html?m=0

    YanıtlaSil