8 Haziran 2013 Cumartesi

halk BU çarşıya karşı !






kardeşlerim ...
ben de ortaokul yıllarında
metin-ali-feyyaz dönemlerinde 
rızanın muz ortalarına
feyyazın kafasına hastaydım
çocuktum ve futbol takımı tutuyordum...

üniversite yıllarında bu oyunun 
bir oyundan daha fazlası olduğunu görünce tiksindim
ve takım ve futbol işlerinden 
ekmekspora dönüş yaptım ...

demek istediğim o ki
onca uğraş çabaya rağmen
ergenekon desteği halkta hala yok...
işkenceci paşaları da halk halen sevmiyor...

ama yahudaoğlu hizmetçilerinin
efendilerine yaranması lazım
ve avukatlığını yaptıklaır bu zatları bu sene çıkartma görevi verilmiş...
harıl harıl çalışıyorlar..

son günlerde yeni bir taktik
futbol takımlarının siyasete bulaştırılmak istenmesini izliyoruz...

neymiş
meğer takımlar kardeşmiş :=)

biz de meşin yuvarlağın şiddete dönüşmesini her zaman eleştirdik
eyvallah ama...
olayın altında başka meseleler var...


yahudaoğlu hizmetkarları stratejistleri 
ergenekon avukatlığında
güçlü destek sağlamak için

apolitik gençlerin asıl dahil edebilirim diye
 epey kafa patlattı...

bir stadyum açılışında bunu ilk defa denemişlerdi
tepkiler muazzam
hobaaa

akıllarında şimşek çaktı...
biz eğer ki 
birkaç takımdan amigoyu 
parayla
hatunla

bir şeylerle kandırır da yanımıza alırsak

bunu da o takım taraftar grubunun eylemi gibi yansıtırsak

anında tezahurat etmeye programlı
ama neye niçin nasıl yaptığının farkında olmayan
o gruba dahil kalabalıkları da çekeriz

ama sadece bir takımı yaparsak
diğer takım taraftarları bu defa ergenekona ve bu siyasete tümden tepki koyar..

ona da çözüm hazır
3 takım forması giymiş elemanın resimlerini koyarız

sonuçta alınlarında bunlar hakiki bjk lı
bunlar süper gs lı
harbi feneleri yazmıyor ki kimsenin

hemen bir forma giy bjk lı ol formayı değiştir juventuslu ol bu kadar basit...

****
 faşist idarelerin hepsi
futbolu kendileri için bir araç olarak kullanmışlardır
malum
ulusalcılık da
nasyonal sosyalizm yani
hitlerin NAZİ partisinden gelen bir ekoldur...

bizim ergenekoncuların da
ulusalcı olduğunu bilmeyen
ulusal tv den öğrensin

franco 
ülkesini nasıl idare ettiğini soranlara 
3F demiştir

ben ülkemi 3f ile yönettim
fiesta= yani eğlence
football
ve faşizm...

***

kardeşlerim 
sürüden çoban sorumludur

takım başkanları
amigolarına
taraftarlarına uyarı yapmakla mükelleftir

herhangi bir layda
taraftarı kimse bulamaz
o takımın başkanı ve idarecileri sorumlu olur...

bu oyunlara dikkat edelim inşaallah

esselamu aleyküm...

not: futbol asla sadece bir oyun değildir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder