24 Eylül 2012 Pazartesi

HZ HIZIR DUA VE SIRLAR**


Hızır aleyhiselam der ki :
-----------------------
" Dünya gurbetinde gezer dururum ..
bir aciz kul var mı diye 
varsa hemen onu görürüm 
Allah emir vermişse
onlan iletişime girerim 
bazısı benim vesilemle 
çok makam alır Allahtan ..

bazısı da çok az alır 

amma 
mutlaka buluştugum insan fayda görür 
...



beni gören göz cennet ehlidir 


öyle deyince beni görenler dikkat etsin 

herşey Allah'ın elinde ona göre hareket etsin 
o ister vurur ister vurmaz 
o yaradandır kimseye haksızlık yapmaz ...

hak eden alır diploma 

hak etmeyen ulaşamaz yaradana 
sen kendinde kendini bil ona göre hareket et

ben gönüllere taç ım 

dünyada kazanılıp takılan taç lar gibi degilim 
dünyada kazanılan taçlarin hepsi bir olsa 
benim taktıgım tacın yanında 
onları düşünme bile düşünmeyin ...

benim taktıgım taç ta maneviyat vardır 

sır vardır 
Allah'a bağlantı vardır 
o tacı giyen insan seçkin kul olur 
insanların mevkisine göre verilir ...
----------------------------------
rüyaylan amel olmaz 
rüyalar kullara bir uyarıdır
bazı kulların rüyası gördüğü şekilde gerçekleşir 
gördügü şekilde gerçekleşen kullar has kullardır ...

merhametli ve özü sözü de dogru olandır


rüya iyi amaçlı görülmedigi zaman 


rüyanın şerrinden Allah'a sığınılmalıdır 


dua edip sağ tarafa üflenmelidir

bu şekilde rüya tehlikesiz atlatılır veyahut zararı az olur

bazı kulların rüyasıda ters olur 

bazı kulların rüyası da çok sonradan zuhur eder gerçekleşir ...

Allah kulun yaşantısını degiştirdiği zaman 

Allah 
kulun durumuna göre rüyayı zararlı yahut fayDalı hale getirebilir ..
bazı kula da Allah rüyasında uyarı verir 
o uyarıya uymazsa mutlaka sıkıntı çeker 
onun için rüyayı güzel anlamalıdır ..

rüyada makamlı bir insan maneviyatlı bir insan 

seni yendiğini görürsen 
o insandan daha üstün olacagına dalalettir

rüyada camide namaz kılmak herzaman iyiye alamettir

minarede ezan okumak heybettir 
ve halkın çok tanıyacagı bir hale gelmek demektir
ey kullar ezan okurken minareye çıkın
rüyada kuran okumak Allah'ın sevgisine girmektir ..
rüyada saf bal yenildiği zaman 
Allah'tan ne arzularsan gerçekleşir
saf süt içilirse dileğin kabul olmaktır
rüyada ayran içilirse hayırlı adımlar 
hayırlı işler yapacağına dalalettir
rüyada peygamber efendimizle sohbet etmek 
rüyayı gören cennet ehlindendir 
ve Allah o kuluna özellik verir
peygamber efendimizin su içipte yarısını rüyayı görenin içmesi 
Allah'ın habibinin emniyetinde demektir 
hangi hastalıkta olursa olsun o hastalıktan ölünmeyecek demektir
peygamber efendimizin rüyasında peşinden yürümek 
günahından tövbe edip arınıp 
temizlenmek demektir 
Allah'ın habibine yolcu olmaktır onu seçmektir ..
Allah'ın habibinin sofrasında oturup yemek yemek 
çok merhametli insan olmak 
bereketsiz kalmamak 
hayır ve yardımsever olması demektir
Allah'ın habibinin yanında kuran okumak 
manevi bir ilme girip 
kuranı güzel anlamaya dalalet eder
Allah'ın habiyle rüyada tokalaşmak 
güç makam rütbe 
yıkılmaz bir güç alametidir ..
Allah'ın habibi sana rüyada sırt çeviriyorsa
hatandan vazgeç uyarısı demektir
Allahın habibi eger rüyada sana derse 
"ben seni hafız yapacagım " 
o gece sabah hafız olmaktır
rüyada ağlayarak kuran okumak 
Allah'a çok sadık kul alameti demektir
beni yazdığın yere emniyet verirsen 
kafan boş olmaz
aşkla meşkle Allaha gitmekle kalbe yazılır
kalbine hangi yazıyı yazarsan ona dogru yürürsün 
beni kalbine yazarsan 
hata bile yapsan affolursun 
kalbine işlendiğim insan 
nefsinin zerresinden bir parça olur 
iyiliği ve merhameti onun içinde eritir 
beni de Allah böyle insana işler 
...cennet eline verilir ...

-------------------






" hayvan şeklinde olmaz 
ama her türlü ortamı kurarım 
bin tane aslanı bile meydanda teşkil ederim 
düşmana sürüp düşmanı mağlup ederim ...
bir anda çok büyük sürü olabilirim 
ama o sürülerde kendim degilim 

ben onlara nasıl emir verdiysem ona göre görevlerini yapar ve beni dinlerler
vahşi bir hayvanı Allah'a çok iyi dost olan kula salarım 
tam ısıracağı zaman 
görünmez olmasını isterim 
ve o kulla irtibata geçerim .


Allah'a teslim olanlar herzaman kazanır
beni görüp yüzümden ışık alırsanız 
Allah'tan mutlaka size bir vazife verilir 
Allah'tan verilen o vazife 
Allah'tan verilmeyen kullar 
ne kadar çalışırsa çalışsın 
binlerce ömrü olsa dahi 
sana verilen dereceye yetişemez bunu bilesin ..

sabaha kadar başını secdeden kaldırmayan kullar var 
onlar çok muttakidirler amma nefsi arzularının istekleri için yapıyorlarsa
onlar hiçbir zaman başaramazlar .....Allah onlara lutuf vermez çünki
arzuladıkları hep Allah olmadıkca başaramazlar ...

onlar da cennetlik kullar ......
eğer Allah'a meşk olup Allah'ı isteseler 
Allah 
onları her yerde kollar 
bir bakmışsın uzayda 
bir bakmışsın gezegenlerde 
kendilerini görürler , dolaşırlar 
ve çok sevinirler hep Allah'a şükrederler :

" Allah'ım dileseydin beni deli de ederdin 
amma ben seni çok arzuladım 
senden başka hiçbirşey istemedim ...
yine istemiyorum Rabbim ..
uzayda da gezmek 
yıldızda da gezmek 
gezegende de gezmek istemiyorum 
sende olmak emrinden çıkmamak 
rızana göre yaşamak 
senin için yalnız ağlamak istiyorum 
böyle olmak istediğim yerde olmaktan daha iyidir 
bunu çok iyi biliyorum ...
senin için Rabbim ağlamak 
dünyaları bana vermenden daha tatlı 
çünkü bunu ben tattım 
senin sevginle aşkınla ağlamak istiyorum 
malım mülküm beni korumaz 
ancak sen korursun yaradanım 
sana aşk olan meşk olan dünyada da zirvede olur 
ahirette de ebedi huzur bulur 
beni ve neslimi rızana uydur 
burada ne kadar yakınım olsa hepsi bir bir ayrılacaktır 
ahirette dostlarımı sevenlerimi benden ayırma 
cenneti kazanacak hayırlı kullar eyle 
bizi hep et birlikte 
Allah'ım duamı kabul eyle 
seni sevenler hürmetine 
amin amin amin 
sonsuza kadar bitmesin 
bedenimiz devamlı amin amin amin desin "


Allah'ı sevenler her zaman kazanır ...
umutsuzluk insanın hayatına herzaman engeldir 
umutlu olmakta 
umutlu olduğu şeyi düşündükce sıkıntısını giderir 

umutlu oldugu şeyi bırakmazsa o mutlaka ona verilir
haram olan umudu arzularsa 
arzusu yerine gelmese bile cezasını çekecektir

umutlandığınız hayırsa gelmese bile Allah ona çok güzel derece verir 
hayır olan umut gelir amma 
hayırsız olan umut gelmeyebilir 

hayırlı umudu olanlar 
Allah ona sevgisini ve rahmetini yükseltir ..

umut başkasına zarar verecekse 
Allah o umudunu ona vermez 
kensine zararı olacaksa mutlaka isteğini alır 

umudunuz hayır olsun 
umudunuz zikir olsun 
umudunuz Allah olsun
en güzel umut oradadır 

hep böyle umutlanın 
başka umut size faydasızdır ... "


http://www.facebook.com/ottomanm2d



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder