14 Eylül 2012 Cuma

Nuh aleyhiselam


Nuh peygamber buyurdu 
----------------------------------



" aynada gözüne gönlünle bak ...

beyninle bak 
kendini tanı ..

kendinde Allah'ın nurunu görürsen 

o zaman anlarsın 
Allah'a iyi kul olduğunu ..

eger ışık göremezsen 

o zaman anla günahkar olduğunu

için nur olsun dışın kömür 

Allah'ın dostu sana önem verir 
Allah'ın dostu olmayan hor görür geri çekilir 

içi dışı nur olanı herkes görür ...


ben neler çektim dost edinemedim 

en yakınlarımdan darbe yedim 
biri hanımım biri gelinim ..
hiçbirine çok üzülmedim 
evladımı çok severdim 
onun ölümüne çok üzüldüm ..

ona çok dua ettim geçerli olmadı 

Allah'a yalvardım onu kurtar diye
bana ses geldi o senin değil diye 

neslinden çıktı 

cehennemlik bir kul oldu 
üzülme ya Nuh dendi

müslüman müslümanın kardeşidir 

ne kadar uzakta olursa olsun 

canı yanınca acısı hissedilir 

bu yalnız Allaha baglı olanlara gelir
Allah'ın emrini tam yapmayan müslüman bunu pek hissetmez ..

bütün herçeşit hayvanları topladım gemiye koydum


bir tek onlar bana uydu 

bana tabi oldu Allah'a yalvardı ..
tufanda gemi kurtuldu dağa yanaştı 

en çok sevdiğim evladım tufanda kaldı ..


Ağrı dağında gemiyi boşalttık


ve içindeki hayvanlar dağıldı 

kendillerine in yer aradı ....

zaman geçtikce birbirlerinden oldukca dağıldı


ben kendime bir yer yaptım yaşamaya başladım

orada bana tabi olanlar oldu 

hayatım hep mücadele etmekle geçti

bütün çabam kulları Allah'a eriştirmemdi ..

her geçen gün çilem sıkıntım arttı 

benim gayem 
kulları Allah'a yaklaştırmaktı 

burada da karşı gelenler çok oldu ...


Allah bana bir vazife verdi :

" sen benim emrimi uygula " dedi
hidayetini isteyene Allah hidayet verdi ...
hidayet istemeyip karşı gelenler de 
onlar da cezalarını çekti ...

onlar da zannetti ki 

dünyada sultanlık bitmeyecek 

ölüm onları da vurdu ..

.....
Allah için çile çekmek kurtuluştur 
Allah için çile çekmek mutluluktur 
Allah için ölmek şehitliktir 

Allah için zenginlik de güzeldir

Allah için zengin olmayı isteyin 

Allah verir 


kul sabretmesini biraz bilmelidir 


zengin oldukça da cömert olmayı isteyin


Karun da çok zengindi 

giderken ayağına bir çorap bile giymedi ...

benim sıkıntılarım beni çok mutlu etti ...


bunu insanlar bilmezler 

benim bu halimi ancak Allah'ın dostu anlar ...


odun yanar kül olur 

insanın imanı yanar nur olur 

imanını ateşlemezsen 

ne gidiş olur 
ne çıkış olur ...


lezzetin en güzeli şükredip Allah'a gitmek ..

---------------------------------------

o geminin indiği yerde zalimler durmadı 


orası : " Allahım buraya zalimleri bastırma " diye yalvardı 


onun için orası mübarek yerdi 

o toprak 
Adem alayüsselamın zuhur ettiği topraktı ...

o toprağa çok zalimler bastı ve kurtardı 

Allah'a döndü bağlandı ...

çünkü orası : " Allahım üzerime zalimleri bastırma " diye yalvardı ...



basanlarda zalimlikten kurtardı 

oranın alanı 5000 metrekarelik yerde ...
---------------------------------------

ben nereye gittiysem sevilmedim 


parmakla sayılacak kadar insanlar beni seçti 

ama 
Nuh davasından vazgeçmedi ...


benim davam 

Allah'ın emrini yaşatmak ve sürdürmekti ...


hidayet allahtandır ..

Nuh hidayet edemez ...


Allah'ın görevini hiç usanmadan yaptım ..



çünkü Allah bana yardım etti 


benim zamanımda bir kulun hidayeti 

milyonlara değerdi ...


Mehdiyi 

şamda halepte aramayın

çok yiğitler geçti kendini Mehdi sandı 

amma onlar da öldü gitti


Mehdiyi allah seçecek kul bunu bilmeli 


çok müritler şeyhini mehdi sanır 


mehdi binlerce değil bir tanedir


kendini kaybeden bazı kişiler kendini Mehdi bilir 


bazı şeyhler kendini över mehdiyim diye sevinir ..



gerçek şeyhler 

Mehdiyi ancak Allah seçer bilir 

o bize düşmez Allah gerekeni bilir ....


bizim görevimiz Allah'a kulları yükseltmektir ..



önce kendini düzelt başkasını düzetmek kolaydır 

kendini düzeltmeden başkasını düzelten ahmaktır 
kendini düzeltmeden başkasını düzeltmek zordur 
düzelse de o kendi aklından dogruyu seçmiştir ......


demir eğrilir çelik eğrilmez 

çelik kırılır demir kırılmaz 
Allah'a bağlı olan vucut 
eğrilir amma hiç kırılmaz 
o ancak Allah'a eğilir ..
başkasına eğilmez ...


kul Allah'ın methini ve övmesini kendisine istesin 

insanların methini Allahtan istemesin 

kul över metheder 

gurur kibir gelir 
maneviyatı yıkar zedelenir

Allahın methettiği kul 

hiçbir zaman yıkılmaz ...
o guvendedir 

Allah'ın methettiğini 

zaten kullar da metheder över
kul bunu bilmelidir .

nefsine uymayan herzaman galip gelir .. "


http://www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder