9 Eylül 2012 Pazar

YUNUS ALEYHİSELAM



" Ben Yunus'um 
tövbe etmeyi çok severim 

ben Yunus'um 
zikretmeyi çok severim 

ben Yunus'um affetmeyi çok severim 

ben Yunus'um 
hatalarıma ağlamayı çok severim

ben Yunus'um 
hatamda olur benim 
hatamda tövbe eder temizlenirim ..

beni balık yuttu 
okyanusa gitti derine daldı 
benim hatama verilen cezaydı
balığın karnında öyle bir el açtım Allah'a yalvardım ....
" Allahım ben çok büyük hata yaptım 
yanılanlardan oldum 
beni bağışla beni affet 
sana hakiki kul et 
tek sana bağlı yaşat .. "


ve ağlayarak çok dua ettim ...
içinde olduğum balık çok üzüldü ...
ağladı ..
Allah a yalvardı 

" bana izin ver yunusu karaya çıkarayım 
ben kullarına dost olarak yaşayayım ...
benim adım yunus olsun 
budur senden son dileğim " dedi .

Allah dualarını kabul etti 
Yunus'u karaya çıkardı

balık da Allah'tan yunus balığı ismini aldı ..


bunu yayıp bildiren yunus alayüsselamdı ..
yunus balıgı hiçbir kula zarar vermez ..
kendine zarar verir
Allah dilediğini istedigi yere kor 
buna kimse karışamaz
Allah yaratandır herşey ona aittir ...

--------------------------

Yunus alayüsselam buyurdu :
------------------------------------
ben okyanustan çıktığım zaman bir müddet çok üzüldüm 
çok Allah'a yalvardım 

sabır edemedim 
itaat etmedikleri için kabilemi terk ettim 
benim gayem bana tabi olmaları değil 
Allah'a uymadıkları için onları terk ettim ..

amma 
hata ettim ...
görevi veren yaradandı 
görevimi yapamadıgım için 
çok zaman çok üzüntüyle hayatımı geçirdim ...

sonunda Allahım beni bagışlayıp affettiğini kulağımla duydum ..
ve çok sevindim secdelere kapanıp 
sevinçten günlerce agladım ...

ve başka bir kabilenin başına görevlendirildim 
bana uyanlarda oldu uymayanlarda oldu 
çok şükür geneli uydu ...

uymayanlara çok üzüldüm iyi olmaları için Allah'a çok dualar ettim ...
çoğu kurtuldu 
kurtulamayanlar oldu şefaat benden degil Allahtaydı ..


hatasını yapan mutlaka cezasını çekecek 
hak batıl 
dogru yanlış kıyamete kadar sürecek ...


dogrudan yana olanlar ...
kurtuluşa erip cennet nasip olacak ..
hatasına devam edenlerde 


mutlaka cezalarını çekip cehenneme girecek 

Allah yarattığı hiçbir kulun emrinden çıkmasını istemez 
kaderiyle baş başa bırakır 
Allah emir taatlerini onlara vermiştir 

emrini tutanlar ceza çekmeden kurtuluşa erecektir 
emrini tutmayanlarda mutlak cezasını çekecektir ...

------------------------------------------------

Allah hiçbir kuluna zulmetmez 
kul kendine eder 

başkası haksızlık yapıp vursa yıksa 
vuran kaybeder 
o kaybetmez 

sevabı ona verir 
sevabı varsa vurandan da sevabı alır ...

dogru yanlış olmasa ne sevap kazanılır 
ne günah kazanılır ...
iyilerden yana olanlar her zaman kazanır ...
kötülerden yana olanlar ilkten 
kazandıklarını zannederler 
ama 
Allah onlara cehennemde yer hazırlar 
ve dünyada sonunda mutlak tepetaklak yuvarlanırlar ...

iyilerde ilkten kaybettik gibi zannederler 
ama 
Allah onlara cennette yer hazırlar ..
dünyada da sonunda mutlaka kazanırlar

ben Yunus peygamberim 
kullara şöyle bir bakar 
ve bazen çok ağlarım 

şekli şemalleri gözümün önüne gelir 

bazısı nurludur 

bazısıda hınzır gibidir

nurlu olana sevinir şükrederim ..
hınzıra benzeyene üzülür ağlarım ...
onların hidayete gelmeleri için 
çok yalvarır ağlarım

benim acıma merhametim 
Allah'ın habibinin yanında 
görülmeyecek kadar derecedeyim ....

Allah'ın habibinin merhameti sözlere sığmaz 
o gücü ancak o kaldırır 
başkası kaldırmaz ..

yaradan ona bütün kainatın merhametini vermiştir 
başkasına vermez

yaradan ona bütün kainatın gücünü vermiştir 
başkasına vermez

yaradan ona bütün kainatın güzelliğini vermiştir 
başkasına vermez 

o Allah'ın resulü sevgilisidir 
onu rabbim yarattığı için 
bütün yaratılanlar 
Allah 'a secde edip şükretmelidir 

Allah 
" ya habibim seni yaratmasaydım
kainatı yaratmazdım " demiştir 

"seni nurumdan yarattım 
senin nurundan bütün kainatı yarattım 
habibim " demiştir ...

ben Allah için acı çekmenin tadını önceden anlayamadım 
onun için kabilemi bırakmıştım 

Allah için acı çekmenin tadı 
o nefse zor gelir 
ama ruh çok tatmin olur 

amma sonunda nefsimi yendigim için nefsimde tatmin oldu 

Allah için nefsi tatmin olan nefisler 
sahibine köle olur 
hayatlarını öyle geçiriler

nefsi yenmek çok zordur 
ancak peygamberler ve büyük evliyalar yenebilirler

yenilen emre itaatkar olur 
yenen de emrinde yaşatır

kula en büyük pehlivan nefistir 
onu yenmek öyle kolay değildir 
ona güç kuvet gerekmez 

Allah'a aşık oldun mu nefsin vurmadan sana yenilir ...

esas pehlivan vurmadan yola getirendir ...

yunus duasını akşam sabah 313 kere okuyup 
dilekte bulunup 
niyeti bozuk olmayacak şekilde 
Allah mutlaka gösterir
kayıp bulmaya birebirdir ..


paranın sırrı Ali imran 26 da 

onu çok okuyan darda kalmaz bereketsiz kalmaz ...

karanlıkta yapılan zikir çok daha faydalıdır 


karanlıklar kulun içinin aynasıdır 

mekan 
mesafe 
sedler 

bu şekilde açılır 

aydınlıkta gezmek çok kolaydır 
karanlıkta gezen korkusuz olur 

korkmayanı Allah çok sever ...

kul bunu bilmelidir ...
ne kadar çok korkmazsa 
Allah'ın korumasına emniyetine o kadar çok girecektir ...
Allah'ın emniyetine giren mutlak kurtuluşa erer ..
çok çabuk yol alır 
arzuladıgına kavuşur .


http://www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder