10 Eylül 2012 Pazartesi

YUSUF aleyhiselam


yusuf alayüsselam :



----------------------------

İt izi peşinden gitme it olursun 
it peşinden gelirse sana uysun 
eğer sen doğruysan onu da doğru yaparsın 
eğer Allah'tan uzaklaşmışsan 

itin peşine git 
it olmak daha iyidir ondan

beni çok sultanlar sevdi 
nefislerinin peşinden sürüklemek istedi 
ben nefsimi değil Allah'ı seçtim ...
nefsimi seçseydim peşlerinden giderdim ..
amma bu yüzden çok cezalar yedim 
prangaya vurulup hücreye girdim ...

asla 
şeytani arzu ve şeytani lezzetti seçmedim 

onun için Allah beni buraya baş seçti ...

babamın beni bulacağını gönlüm hissetti 
araya araya beni 
gözünden kendini etti ..

ama sonunda da beni buldu
kardeşlerim de geldi 

kardeşlerim bir yandan gurur duydu bir yandan nefret etti
Bünyamin kardeşim gönlü açıktı 
merhamet onda benden daha fazlaydı 
kötülüğe canı yanar ağlardı 

kurtaramayınca duaya başlardı 
onun duasını Allah kabul ederdi
dua ettiğinde o insan feraha ererdi ...

cennetlik kim olduğunu söylersen çoğu bünyamini derdi ..
onda gizli sultanlık var ..

bende ikisi de var ,.
ben de dürüstlükten hiç şaşmam 
ölüm gelse bile ölümden kaçmam ..
doğruluk şanıımdandır ..
parça parça olsam da asla doğruluktan vazgeçmem 
bu tadı sevgiyi Allah'ta tattım 
bütün güzeller toplansa onları seçmem ...

helalinle yaşamak suç değil ki 
onun için Allah'ın kuralı ne güzeldi
helalim olmayan bütün güzeller toplansa 
hanımımı tercih ederim 
onları etmem ...

ben günahtan korkarım Allah'a hesap veremem ...

o sarayın kraliçesi beni perdenin arkasına sakladı 
ve bütün saraydaki güzel kadınları topladı 
benim bulunduğum odaya onları getirdi 
ve hepsine elma ve bıçak verdi 
hepsine elmayı soymaya başlayın dedi
sarayın kraliçesi : "  Yusuf oradan çık  " dedi 

ve çıkıp odaya girince 
bütün hanımların gözleri bendeydi 
elmayı keserken hep parmakları kesildi
herkes benim güzelliğimden olduğunu söyledi ..

ben öyle düşünmedim 
ve aklıma bile getirmedim ..

nurum öyle çok ki 
güzelliğimi kendimde hiç hissetmedim ..

kor demiri tutarlar çirkinden beter olursun 
nur a kor demir değil ne kadar ateş atarsan at 
nur sende durur 

ibadet yaptıkça daha çok olur
ibadet azaldıkça 
yavaş yavaş yok olur ..

peygamber efendimizin güzelliğinin yanında benim sözüm mü olur
yakutlar zümrütler bütün değerli taşları toplasan 
o taşların içinde bir bakırsam 
çok şükretmem lazım ..

çünkü o Allah'ın resulüdür 
bütün yaratılanların nuru 
Allah'ın Habibinin nurudur
Allahın Habibinin nuru da allahın nurudur ..
Allah nurundan Habibini yarattı 
ondan da kainatı yarattı
ondaki güzelliği kimse kolay kolay göremez 

görse erir 
vücut ona dayanmaz 

gören varmıdır vardır ama 
nurunu ona baktırmaz 
nurunu örterek manevi elbisesini giyer 
kimseye zarar vermez 
o çok merhametlidir 
kendini yakar başkasını yakmaz ....

sonsuz salatü selam üzerine olsun
şefaatinden Allah bizi eksik etmesin ....

-------------------------------------------------------
Ben Züleyha hanımımla 
Allah'ın kuralına göre evlendim 
Allah'ın emrine uymayan hiçbirşeyi tercih etmedim 

onu da tercih etmedim nikah altında oldugu için 
amma sonunda ömrüm onlan geçti 
buna da çok sevindim
Allah'a bağlandı yanlışların hepsini terketti 

çok temiz saliha bir hanım oldu 
benim duam da çok oldu 
şifayı veren Allahtı 
başkası değildi ...

manevi şifa da vardır bedeni şifa da vardır 

en güzeli manevi şifadır ...
bedeni şifa sağlığa kavuşturur 

manevi şifa Allah'a kavuşturur ..

her ikiside olursa en güzeli budur ..

içilecek suyun varsa illaki içersin 
içilmeyecek suyun varsa içerken yere dökesin ..

YAHUDA  benim kardeşim gibi görünür ama 
o benim kardeşim değildir 

aynı kazanda çok yemekler pişebilir 

zakkumu kazana koy pişir 
bakalım kim içebilir 
benim yahuda kardeşim ancak böyledir ..

başka bir yemek yaparken mutlaka çok temizlenmelidir ..
yoksa bir zarar verir
Allah'ı sevmeyen 
günah işleyen 
benim kardeşim değil düşmanımdan da beterdir 

bazı kul cehennemi çok sever 
Oda kardeşim dir ...
------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder