11 Aralık 2013 Çarşamba

thesuper cemaat ! 2013



kardeşlerim
kimse thecemaate sövmedi
ama mr gulen movement takipçileri
sövdü

dershane derken
olayı
2004 te ne idüğü belirsiz bir belgeye dayandıranlar
sonra 
fişleme mevzusu açıp

aman ha fitneye sebep olmayın diye bağıra bağıra fitne konusu tezgahlayanlar

efendim
önemli bir zatın bir mevzusu olacakmış engel olmalıyız

ayağıyla
kaset lafları gevelemeler

sonra da çıkıp
2 hafta sonra
Beni yanlış anlamışlar
aslında
ben öyle demek istemedim

2004 teki olay farklıydı açıklaması 
konjönktür gereğiydi mealli kıvırmalar 
nedir be kuzum

bu kadar zaman içinde 
yanlış anlaşıldığını anlayamamış mıydın

henüz 
yanlış anlaşıldığını anlamak için 2 hafta lık gecikmeli kavrama gücü kalmış bir zatı takip etmek de

artık bu kadar işarete rağmen 
gerçeği görmemekte ısrar etmek de 
nasıl açıklanır bilmiyorum

kardeşlerim
bedüizzaman hocayı takip ettiği düşüncesiyle

thecemaatte bulunan temiz kardeşlerim

Allah azze ve celle olayları bu kadar aşikar hale getirdi
hala görmemekte ısrar ediyorsan

thecemaate kesilen manevi cezadan hesabına düşeni aldığında

haberim yoktu
bilmiyordum diyemeyeceksin

bunlar son uyarılar

tokatı ALLAH vuruyor mr gulen
görebilen gözlere selam

essselamu aleyküm

==================
 
thecemaat neymiş

<<<<<<<<<<<<<<
tüm vesayetleri thecemaat kaldırdı -diyor reçelseverler

ama ne yapılacaksa beklemiş ak parti gelince yapmış
darbeciler durdurulacak beklemiş ak parti gelince yapmış
terörü bitirmiş vs...

reçelseverlere göre =
 iktidar öyle ağaç gölgelerinde gezdi 
abd de yedi içti yattı uyudu
canı sıkıldı
şiir yazdı
canı istedi iki sohbet etti
ve sürekli gönlüne hoş geleni yaptı iktidar 

oysa thecemaat öyle mi ya
kefenimi giydim çıktım
ölmekten korkmuyorum diye kükredi
abd ye kaçıp
fbi dan oturma izni verirsen istediğini yaparım demedi

helal olsun thecemaate

98 deki postmodern darbeden  tırsıp kaçmadılar abd ye
hiiiç kokmadılar ! 

 :)

http://ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder