4 Mart 2014 Salı

cebrail alayüsselam a dil uzatan ebrehe




kardeşlerim ..
iman şartı 6 ..
bismillahirrahmanirrahim ...
amentü billahi ...allahın varlığına birliğine inandım ..
ve melaketihi ..meleklerine inandım ..
ve kutubihi kitaplarına inandım ...
ve resuluhi ..resullerine inandım ( resul kitap verilen peygamber ) ..
vel yevmil ahiri ..ahîret gününe inandım ...
ve bil kaderi hayrıhi ve şerrihi minallahi teala ...kadere hayır ve şerrin allahtan geldiğine inandım ...
vel basü ba del mevt ..öldükten sonra dirileceğime inandım ...
eşhedû enla ilahe illallah ..şehadet ederim ki allahtan başka ilah yoktur ...
ve eşhedü enne muhammeden abdühü ve rasuluh ...
şehadet ederim ki muhammed sallallahu aleyhi vesellem allahın kulu ve resuludür ...

cebrail alayüsselam a inandığını bilmiyor  nutuk cu ...
öğrenir henüz genç ...

> vaiz = vaaz kökünden din i konuda  bilgi veren anlamı var ...
 islamın  amentüsü nü bilmeyen olarak 
vaiz  lik te  imitasyon çıktı ...

kardeşlerim 
ebrehe başı na biri islam ı öğretsin ..sevaptır ...
sevgili ebrehe cemaati  bağlıları ...

melekler  nurdan  yaratılmıştır...
erkeklik dişilik taşımazlar ..
sadece allahın verdiği görevi yaparlar ...
günah işlemezler ....

ey  ebrehe 
sadece allahın verdiği görevi eksiksiz yapan melekleri dahi destek lememen şu demek ...
ben yandım siz de yanın bana  destek olarak ...

kardeşlerim kaçın 
 arkanıza bakmadan ...

bu konu ilmi açılırsa 
vahye ...
 kurana ...
resullullahın  peygamberliğine kadar  dil uzaması içerikli 
madem cebrail alayüsselam a güvenmiyorsun 
kuran ı kelam ı aktarmasına nasıl güvendin ...
peki 

kuranı kelamda çetin güçleri olan melek tarifinde 
senin için çetin güç vasıfsızlık mı ...
ruhul kuds olarak  da aktarılan  derece nin de  aşağılanması 
ne aranırsa bulunabilecek bir yanılgı ...

 kardeşlerim 
 meleklere iman 
iman esaslarrından...
kabul etmezssen ne olur soranlara cevap ı siz verin 

esselamu  aleyküm.....

http://www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder