21 Şubat 2015 Cumartesi

sulh ...4 kelime mi



kardeşlerim ....
barış istemeyen mhp 
tayfasına şu cümleleri 
ezberletmiş 

binlerce asker 
emniyet görevlisi 
sivil katleden 
bir grup ile barış olmaz ....

harp sanatı ilimdir 
harp esnasında gecici ateşkes doğaldır 

mevzi degiştirirken 
geri çekilmeye cevaz vardır 

düşman iki katından fazla ise 
sayın 
12 bin in altında ise 
tümüyle geri de çekilinebilir ...

12 sayısına ulaşırsan 
düşman isterse 
500 bin olsun 
ister geri çekil ister devam et 
serbestligi 
emir e aittir ....

kandil 
24 saat mesaide 
bdp 
barış ta ne 
bizim orada ne yayla lar var diyerek 
barış ı tanımam numarasında 

chp yine barış dışı ...

ebrehe chp mhp bdp 
barış istemeyen 
isyan ayaklanma 
isteyenler...

harp sanatında mola vardır 
bu barış ta mola ...

mola sürmesi 
ebrehe chp mhp bdp nin 
ticaretine 
aykırı ....

mhp 
her cenazede 
şehitler ölmez bağarmayı özledi 
yollarda yürüyüp oy toplamayı özledi 

ayrılıkcı 
katledecek ki 
faal iz gösterisi yapacak 
kürt halkına 
eh masraf çok 
pamuk eller cebe de ayrı 

chp de de 
laf projeleri nin kuyusunda su bitti 
ayrılıkcı kadledecek ki 
kuyu dolsun 


kardeşlerim ....
mhp li provakatörler 
40 bin katledilişte barış olmaz dediklerinde 
mola 
geçici ateşkes diyerek 
provakasyonlarını 
ellerine verin 
bunlar 
laftan anlamaz 
selametle deyip 
uzaklaşın 
arkadaşınız varsa 
terk edin 
arkadaş 
akla delildir 

kişi arkadaşı dini üzerindedir 

bu nedenle 
müslüman olmayan mhp li lerle 
irtibatı kesin 

aranıza almayın 

düşmanımın dost u düşmanımdır 
ebrehe ile dost 
bdp ile dost 
kominist chp ile dost 

kendi kendilerine oynasınlar 
telefonlarını ajanda dan silin 
telefon ederlerse 
cevap vermeyin 
duymayın 
görmeyin 

allah ı dost etmeyeni 
dost etmeyin 
habibini sevgili etmeyeni 
dost etmeyin ..

yahuda uşakları nı 
dost arkadaş etmeyin 

arkadaş akla delildir ...

esselamu aleyküm ...

provakatörler diyecekki 
vay kutup laştırıyor 

hayır 
düzelin gelin 
bu haliniz ile olmaz ...

harp sanatı böyle bir ilim ..
kodumu oturttur 
acıtır 

http://ottomanm2d.blogspot.com





  kardeşlerim
ebrehe çetesi
çakma mhp li hesaplar açtı
çakma chp li
çakma hdp li 

çakma ak partili hesaplar

her grubun değerine uygun resimler ile sayfalar uzun zamandır çalışıldı
her gruba uygun paylaşımlarla taraflar sayfalara twitlere toplandı...

çatı stratejisi tutmadı
bu seçim
çatıştırma stratejisi uygulanacağını ilan etmiştik ...
bunun için ayrı fikirler 
ölümler cinayetler gerçekleştirilip
bu çakma sayfalarda şişirilerek körüklenecek...
amaç koalisyon
zayıf hükümet
konomik kriz...
başaramayacaklar...

kardeşlerim
dikkat ettiyseniz
son günlerde
ebreheyi kollayan mustafa kemal resimli profiller dikkat çekiyor
ve hepsinde
ben hiç bir partiyi tutmuyorum 
la bitiyor...

veya RTE resimli bir çakma profilden
ben de oyumu ak partiye verdim ama...ile başlayan eleştirilerle
sanki ak parti seçmeninde güvensizlik varmış hissi uyandırma amaçlı yorumlar da aynı amaçlı...
kardeşlerim
son cinayet te amaç
olayları meclisten üniversitelere sıçratma taşırma amacı taşıyor...

iç çatısma ile ülkeyi birbirine düşürmek
80 lerdeki gibi kaos meydana getirmek
ve bu kaostan 
yeni bir düzen meydana getirerek 
yahuda sistemi inşa etmek...isteniyor...
bunun yönetmeni abd den yayın yapan ebrehe...
kardeşlerim
bu ebrehe çetesi
TC zararına ne varsa sahneye koyacak
ve
avucunu yalayacak...
hainliği iyice tescillenecek ki
dünyada da ahirette de zillete kavuşsunlar...
esselamu aleyküm


ottomanm2d













ozan arif bahçeliyi anlatıyor...
Adam dedim, adamları kızdılar,
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş.
Küfrettiler, bana neler yazdılar,
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Halbuki, otuz yıl beraber gezdim,
Yalan yok… ne mertlik, ne ****luk sezdim,
Çok iyi oynamış, sonradan çözdüm
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Ne bileyim gardaş ismine bakıp,
Boyuna-posuna, cismine bakıp,
Rakibine bakıp, hasmına bakıp,
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Marifetname’yi karıştır bir bak,
Bakmazsan imkansız bunu anlamak,
Ne kadar kindarsa o kadar korkak!
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Korkaktır konuşmaz, yüz yüze susar,
Arkadan duyarsın, sana kin kusar,
Padişah yaparsan ilk seni asar,
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Mesela olay var, yürek sızlıyor…
İnsan bir şey desin diye gözlüyor,
Cahilliği suskunlukla gizliyor,
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!
Bazen de konuşur, bazı zamanlar,
Kağıda bakarak bağırır çınlar,
Onu da sadece kendisi anlar,
Ben adam sanmıştım adam değilmiş..!
Bir insan düşün ki, ağlamaz gülmez,
İstişare bilmez, meşveret bilmez,
Bundan sonra kart ağaç da eğilmez…
Ben adam sanmıştım adam değilmiş..!
Ozan Arif bu kim? Söyleme olmaz!
Söylersen destanın kıymeti kalmaz!
Yarası olmayan üstüne almaz!
Ben adam sanmıştım, adam değilmiş..!









Beğen ·  · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder