15 Haziran 2015 Pazartesi

plaj şeytanı




kardeşlerim ....
bu seçimde 
ihanet hançeri sırtımda 
ben agladım 

ben aglarsam aglatırım 
aşagılıga iyilik etmem 

turizm e katkım olsun 
nah koşarsınız plajlara 

antalya konyaaltı p!ajları sol undaki park ta oturuyorum 
ilerde bir şeytan kapısı
kapıdan çıkan şeytanlar koşarak 
plaja iniyor 

vazifesine şeytan kadar dakik i az bulunur 

bu şeytanlar plajda ne yapıyor aşagıya plaja indim 
genç kızların yanına gelmişler 
düşünce aktarıyorlar 

offf ne hoş erkekk ilk sefer için off 

genç erkeklerin yanındakiler 
kıza bak hemen yazıl öff öf cennet oglum burası

evli aileler yanında kiler 
oglum portakal ın karısı harika 
kadın verecek gibi yazıl ton ton 

tenhada bir iki sürtün ohş 
oglum senin muşmula tam kütük 
yavru dolu ortalık 

60 lıklar ın yanındaki ler 
oglum yaşadıgın kadar mıyaşayacaksın 
git bir rus a ev aç 
çocuklara sóyleme 

zina fikri ni tüm plaja yayıyorlar 

başka neler var izliyorum 
kafir cinler de vazifede 

cinler ateş tabiatlı olduklarından 
cazip erkek ve kadın a çabuk aşık olur 
gece oteline gelirsin
sana takar uyurken 

cin in de homusu var 
akşam pala remzi yatar 
sabah remzoş kalkarsın 

yahut bedenine yerleşir 
seni denetlemeye çalışır 
git bunla yat 
olmadı bunlada 

haz zın dan keyiflenir 

yahut cin tam aşık olur 
seni begenen herkeze düşman olur 
senden sogutur 
begendigin herkezi senden sogutur 
50 yaşında kız kurusu olursun 

hadi gidin şimdi plaja 

pala remzi ler diyecek ki 
bana takamaz 
agzına bile sıçar 

yalama olursun 

haydi plaja koşun şimdi 

bu kadar caydırma yetmez 
cinlenmiş 
şeytan laşmışkadın ve erkek tehlikesi de şóyle 

kadın cazip degildir 
ama sana bir enerji vurur 
köpek gibi peşinden gidersin 

yahut erkek şeytani cinli dir 
pisligin tekidir 
tipsizliktende 6 ay yatar 

ama sana bir enerji vurur 
sende köpek gibi bu tipsizin peşinde dolanırsın 

ailen arkadaşların oha bu ne seni uyarır 
dinlemezssin 

hayatın kayar 
meslek tok 
soy yok 
bilgi yok 
ilkel tipsiz 
biri ile evlenir 
iki yıl sonra ayılırsın 
ben ne yaptım dersin 

plja gidip hedef o!mayın 

havuzlu bir alın 
yahut beneto bir yatch 

atın kendinizi denizlere 

ulan it havuzlu bir ev kaça sen biliyormusun 
bir yat 2 milyon o da ucuzu 
derseniz 

derim ki 
hayalleriniz e ulaşacak tek yöntem 
loto toto piyango 
ôgretisi ni benimsemişsiniz 

görkemli zeka nız nerede 
her konuyu bilirdiniz hani 
alem buysa kral benim maçlarda bagırıyorsunuz 
ne oldu 
4 milyon kazanmayı bilmediginizi itiraf edin 
para yı dogurtmayı bilmiyorsunuz 

evet böyle düşünmemiştim 
elime geçen para geldigi gibi gider 
hiç dogurmaz benim para 
kısır kocakarı gibidir 

ile yüzleştiniz şimdi 

akşam reklamlarda 
para nasıl dogurtulmaz reklamlar ile size 
ögretilecek 
bin lira harca 30 lira kazan 

ziktir 
gitti 970 kagıt 
buna kazanç diyor yahuda 

ve yahuda ögretisi 
para dogurtmayı ögretmez 

hayallerinize kavuşma yolu 
loto toto dur 

bu nedenle hepiniz ügünsünüz 

ve bu üzüntü nüze teşhiş koyduk böyle bırakırmıyız 
hayır 

tedavi yakında ..

haydi şimdi mayo nuzu 
bikini nizi giyip 
postu plaja serin ...

esselamu aleyküm ....

http://ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder