8 Mayıs 2016 Pazar

fetö nün ak partiyi bölme hedefi...ve taktikleri 2016




  > fetö her partiye uygun
bukalemun larını soktu...
   bu son olaylar olunca
işyerinde fetö cü olduğunu kesin bildiğim birisi 
benim de ak partili olduğumu biliyor...

  yanıma usulca geldi...
  - "  yaa ne düşünüyorsun bu olanlara...
ben davutoğlu nu çok seviyordum..." dedi 
      amacı beni tartmak...varsa aklımda soru işaretlerini büyütmek...
    muhtemelen fetö evlerinde bu talimat verildi...

  kafası karışık olanlara bastırın...hocacı görünün...hocayı övüp erdoğan ı yerin...
  damatını getirecek...bu hocaya reva mı deyin...
  gelecek olan davutoğlundan iyi olamaz deyin...
ki ak partililer erdoğan dan uzaklaşsın...
   böylece amerika ingiliz almanın istediği gibi
  reis yalnız kalsın...

       ben dedim ki...valla bence iyi oldu...
reis bu zamana kadar nasıl sabretti hayret ettim...fetö aklınca ağustos gibi darbe yapacaktı...
   reis bunu gördü önlemini aldı dedim...

      yüzü mosmor oldu...
            bir şey diyemedi...
  
      kardeşlerim fetö düşman ından dost olmaz...
   amerika çeşitli şekilde alt edemediği reis i bu defa içerden çökertme peşinde...
     aman dikkat edelim...uyanık olalalım...
    
   esselamu aleyküm

   ottomanm2d















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder