6 Ağustos 2016 Cumartesi

fetö nün ifadesi öyle değil / böyle alınır 2016




kardeşlerim ...
bir katil gider 5 kişi katleder 
müebbet cezaya çarptırılır 

1 milyon kişi nin katledilme organizasyonunda 
vatanın satılma organizasyonunda 
bölünme organizasyonunda 
cumhurbaşkanına suikast organizasyonunda 

ifade böyle mi alınır 
meclis bahçesine bomba emri aldım 
eve geldim karıma söyleyemedim 
çocuklarımın yüzüne bakamadım 

bu roman tv lerde yayınlanıyor 

vatan haini kalleş den şöyle ifade alınır 
önce nazikce sorulur 
kırk katır mı kırk satır mı
cevap vermesi beklenmez 
kırk katır  kırk satır işaretlenir 
kafa geçirilir 
itiraf edersen kolay öldürülür 
ailen kurtulur hissi de nazikce 
kafa kırılarak ögretilir 

bu nasıl ifade alma 
ve bu komedi nasıl tv lerde yayınlanır 

tüm ifadeler şöyle 

ben görmedim 
bilmiyorum 
ben fetöcü degilim 
tatbikat dediler 

ulan neredeyse suçlu darbeye ugrayan biz olduk 
bu nasıl ifade alma 

bu ibneler e ifade almayı bil en bir ekip hazırlanmalı
ifade odası masa sandalye olmayacak 
cerrahi operasyon odası
hertürlü 
neşter spekulum 
burdizo pensi 
pens 
içeri giren korkudan sıçacak 
duvarlara yerlere de kan dökülecek 
tüm aletler kanlı olacak 

ifade mezbahada alınacak 

tıp fakültesinden kesik kol kafa ayak 
dekora eklenecek 

çene takırdaması durduktan sonra 
kimler vardı sorulacak 
ben tatbikat sandım cıların dalak böbrek gösterilecek 

ifade böyle kostüm ve dekorlu olur 

siz bakın o zaman bülbüllere 

fetocuyum 
tövbe ifadelerine bakın 

ceza acı veren mutsuzlukdur 

öyle bir mutsuzluk acı veren sahne kurgulanacakki 

dilsiz  dahi konuşacak 

herif vatan haini 
karıcıgıma söyleyemedim 
çocuklarımın yüzüne bakamadım 

högggh aglattın ulan 
vah vah 
bizde sana kötü davrandık 
emniyeti bombalayan degil oraya emniyet yapan biz suçluyuz 

kardeşlerim 
roman ifadeler biraz daha gelmeye 
duyurulur 

bu ifadeler dışarıda kalan fetö cü itlere 
aaa bir halt olmuyor 
ibnelige devam gazı veriyor

ayıp oluyor 

yarın yenikapı ya 
kemal da katılacak 
chpkk ne diyecek 
darbecilere nazik olunsun 
idam olmasın 
liseler kapanmasın 
fetö temizlenmesin 
diyebilecek mi 
yuvarlama konuşmaya hazır olun 

en çok idam isteriz i kemal e yıgın 
bakalım ne geveleyecek 

idam a ne diyorsun u dayatın 
kem küm eder savuşturur 10 dakika bastırın 

yarın epey renkli geçecek 

haydi hayırlısı

esselamu aleyküm ....

ottomanm2d.blogspot.com









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder