19 Eylül 2016 Pazartesi

suç ve ceza...2016




 kardeşlerim ...
kadına şiddet nasıl önlenmez 
nasıl teşvik edilir 
örneklerinden bir örnek gördügümüz günler 
kadın ın kıyafetini begenme 
bas suratına tekmeyi 
ve yakalanan kişi serbest bırakılıyor 

kanun 
uygulayana 
ve uygulanana göre degişmemeli 

sezen aksu ya bas tekmeyi en az 10 yıl yatarsın 
meral akşener in suratına tekme at 
50 yıl yatarsın 

gariban a tekme atan serbest 

yarın göreceksiniz uçan tekme nin cezası yok 
uçun birbirinize olur 

basına yansıyan böyle davalarda 
örnek caydırıcı yaptırım verilir ki 
toplumda heves oluşturmasın 

gelelim din kısmına 
mozaik kültürlerde 
bir din i grup diger bir dini gruba 
kendi dinini dayatamaz 

bir alevi gelsin saz çalacaksın deyip 
sazı çalamayınca sazı kıçıma sokarsa 
ve örf budur derse 
olan benim mabad a olur 

mozaik kültürlerde 
cihat yusuf peygamber usulü kullanılır 
sevdirilir benimsetilir 
zorla olmaz 

kızcagız şhort mu giymiş 
vay benim örfüme aykırı bas tekmeyi olmaz 

kız ayeti bilse ve dese 
tanınmayacak kadar örtünme islami kuraldır 
bu otobüste herkes tanınıyor 
yüzleri açık deyip 
kezzabı suratlara dökerse 
olay içinden çıkılmaz 

kadın a şiddet e karşıyız 

memesi kalçası tahrik ederse etmesin 
müslüman harama arzu duymaz şehvet duymaz 
haram dan keyif ummaz 

tahrik oluyorsan 
henüz hamsın 
nefsi hayvani 
mevsimi gelince dişiyi görünce çanlar çalar 

bu nasıl müslümanlık 
ben namaz kılıyorum 
oruç tutuyorum 
karıyı shortla görünce uyarıldım demek 
ben boşa yuvarlanıyor namaz derim 
boşa aç kalır oruç derim demekdir 

bu kadar ilkel kişi müslüman olamaz 
nefsi bu kadar egitimsiz kişi müslüman olamaz 

kadına şiddet e tükürüyoruz 

kardeşlerim ...
yarın çıkarım sokaga 
vay bıyıgın var niçin kazımadın 
uçan tekme 
niçin başın açık uçan kafa  yı koymaya 
hevesliyim 

ulan erkek ponponları sergiler mi 
bu ne dar pantalon 
ortaya karışık tekme 

cumaları da odunla cami kapısında beklerim 
vay pantalon buruşuk 
koku da sürmemiş ter kokuyor 
geçir odunu 

 ülkemizde emir cumhurbaşkanı
onun yetki verdigi hukuk cular da 
adaleti saglar 
hiç kimse kıçından kanun koyucu olmasın 

şiddet özendiriliyor 
duyurulur 

esselamu aleyküm ....


  http://ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder