27 Ağustos 2017 Pazar

kurban / 2017



kardeşlerim ....
ben hiçbir zaman savaşta 
zerre kadar  korku almadım 
görmedim .....

allaha kendimi bırakır öyle giderdim 
savaşa korkarak gidersen 
maglubiyet gelir 

eger kaçarsa şehitlikte  ona gelmez 

ben cengaverleri severim 
kendinden başkasını daha çok kollarsa 

müslümanlar çok pısırık oldu 
birbirine yardım etmez oldu 
batıl da yavaş yavaş işini görüyor 

müslümanlar birlik olmadıkca 
maglubiyet devam eder 
1 kişinin cesareti varsa bin kişi korkakdır 
böyle devam ederse müslümanların yenilgisi 
artacak 

müslümanların allah için birlik olması
allah a gitmekdir 
miraç usülüdür 

müslümanın birlik olup allah düşmanlarına saldırması 
allaha gitmekdir 

kendini allaha hediye etmekdir 

kendini allah a kurban etmekdir 

en makbul kurban budur 
ey ümmeti müslüman 

kurban bayramınız olur mu 
inşaallah olur ..

allah a kendini bırakmak çoook zordur 
lafta kolaydır 

hazreti ibrahim e vazife 
en sevdiginden ismailinden 
allah için vazgeçmekdi 

inşaallah 
allah için  siz  en  sevdiginiz hatadan vazgeçin 
bu size yeter 

kurban eti makbul ise 
hidayet de getirir 
bu ayyaş bu zinakar bu günahkar demeyin 
sol izme de kurban eti ikram edin 

ancak ayıklanmamış kör bıçakla yırtılmış 
kemikler kamyon çarpmış hayvan formunda 
deri fasia tendon dolu olmasın 

etiler beylerbeyi florya lüks kasapları formunda olmasada 
etleri ayıklayın tencereye tavaya at pişir formuna getirin 

gözü kapalı kabul edeceginiz nefazette 
görünsün 

bayramınız mübarek olsun 

esselamu aleyküm ....

http://ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder