14 Nisan 2019 Pazar

keramet




keramet bir bölgenin 1000 kat gibi yüksek düzeyde çalışmasıdır
imam gazali beni en çok kerametler gecikdirdi demişdir ....
bazı evliyaullah da keramet i kadınların ay haline benzetmiştir ...

keramet gelen bölgede arıza varsa 
o da en az bin kat büyüdügü için 
derece çabuk kaybediliyor

cazibe korkunç artıyor
sizi gören kadın ruyalarının erkegini görüyor
ya de erkek eriyor

bana ilk keramatler geldiginde el ele yürüyen çift in dişisi bana koşmaya başladı ...
derhal sistemi kapattım. bir homo soyunup üzerime koşmaya başladı

iyi yanı ibadet çok zevkli oluyor. namaz dan kalkmak güç oluyor

evliyaullahın iki gün namaz kılanı var ...
ben de tam gün secde eden evliyaullaha 
yuh bu kadarda olmaz diyerek epey edepsizlikten laf işitmiştim ....

keramete alışan ve tutabilene helal olsun..... insanı kamil kerametlidir

geylani hoca nın aylarca yiyip içmedigi bilinir

hızır alayüsselam aralıksız yesem doymam demişti
bir yıl yemesem acıkmam diye tamamlamıştı
hızır sultanım....

* * *

kardeşlerim .... 
keramet sır konusunu araştırın

biz nefsi ilimdeyiz... biz söyleriz
günahın dönülenini de yaşar tövbe ederiz
ancak günahın kalıcı hasar vereninden kaçarız ...


örnek ...
zina ettin.. kök şakra yanar
neslin devamı bölgesi lağım görünür ..
tövbe ettin. taze açmış çiçek gibi oldun
neslin devamı bölgesi temizlendi


ancaaaaak kök şakradaki spiral
gittigi için sırta baglanmaz

budistler bu spirali kobra yılanıyla temsil eder
mısır lı rahipler de

papiruslarda alnında kobra olan portreler var bu şu demek
yılanı uyandırmış. nefsin merhaleleri aşmış
yükselmiş kamil dereceye gelmiş demekdir.

yani sizin anlayacagınız

zina nız varsa bu yola gelmeyin.

gönül açarsınız biraz da beyin
bir iki cinle de irtibatlaşırsınız

zina dan uzak durun


* * *

zina kök şakrayı yakıyor
evliysen hanıma yani emanete zulum terazi şakrayı
cimrilik harislik bencillik güneşi yakıyor
şükürsüzlük gönlü yakıyor
anneyi hor hakir görmek ay ı yakıyor
hele ki daha ileri gitmek Allah korusun
ömür dahi yanıyor
mal hevesi
makam hevesi
ben bilirim ben alimim kibri
ve hiddet
kardeş komşu hakları da...


reel hayatta yemen içmen kira ödemen fatura ödemen varsa
bakmakla yükümlü oldukların varsa

uzlet e giremezssin
girsen sonuç alamazsın

reel hayatı bozmadan yükseltmeyi yayınlayalım yakında

* * *

sigara içen evliya da var
ancak sigara yükselişi yavaşlatıyor

ve melekler sigara içenin yanında zorlanıyorlar ..
gönül gözün açılınca temizlik yapan nebata yönelir kullanırsın
sigara zararını temizlersin

ancak iyi degil .. 

kadın mevzuu na gelince
evden çıkarken 3 yasin okurum
ilk hoşuma giden kadınla muhabbette yasin nurunun kadına enjekte oldugunu görürüm

uzak durmak gerekiyor
kadınla muhabbet uzarsa bu kez kadının enerjisi sana dolmaya başlıyor
bu da gelişmeye engel

ve arkadaşlar temiz olmalılar
yani kardeşim mecburi konuşmalar harici muhabbet i fazla uzatma

ben de uzun süre sakallı larla beraber olunca
mecburen muhabbetin belini kırıyorum.

dikkat etmek gerekiyor

şimdilik anne babana salih evlat ol

4 üncü dereceyi geçtikten sonra
sigaradan bir nefes çek
insana nefes et o insanı hasta edersin
nefsi emmarede de kirli nefes var ama

derece arttıkca hasar büyüyor
yani sigaradan uzak dur


esselamu aleyküm ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder