1 Mayıs 2019 Çarşamba

zehir gıdalar gdo lu illüminati 2019






Kardeşlerim ....
günümüz geçmişten farklı degil....
süt tozu ile çocuk felci dönemleri bitmedi ....

probiyotik yogurtlar
çocuklarda mental aktivite geriligi
yetişkinlerde depresyon ...

diyet kola
mide genişlemesi doyma hissi blokajı

dondurma
kanın üreme sistemine hucumu ayırd etme blokajı

afrodizyaklar
dawn sendromlu çocuk dogumu ...

konserve gıdalar
damar genişlemesi

patates ürünleri
kalp sorunları

antibiyotikler
üreme hücrelerinin imhası kısırlık

evde kullandıgımız wi fi
depresyon

ilimde yahuda nın gıdaya ilaca tıkıştırdıgını analiz edemezsen
yahuda da gıda ile vurur ....

yahuda zeki düşmandır ...
bizim profosörler tercüme edilen her ögretiyi sırtlarına yükler

bir an önce egitim sistemimiz
degişmeli

burada sol a görev düşüyor
baykuş gibi
ilim yok bilim yok sanat yok.diyeceklerine
teknolojik.universite lise ler kurmalılar

hele ki tıp ta yogun çaba gerekiyor
ancak hafıza kültürü iyi diye
insan sevmeyen ler
doktor yapılmamalı

doktor a kız verirler
iyi yaşar
statüsü iyidir diye

bu meslek gözde ancak insan sevmek gerek ...

hastaya müşteri gözüyle bakan doktor olmamalı
hastaya yolunacak kaz gözüyle bakanlar olmamalı

konu uzun devam ederiz....

esselamu aleyküm ....

eftal sakazade

https://www.instagram.com/ustadastrolog/

http://www.facebook.com/ottomanm2d





rivayete göre hace hazretleri bir gün ikram edilen bir yemeğe dokunmamış...
   sonra söyle demiş : "  bu yemekte yemeği hazırlayanın öfkesi var. bizim bunu yememiz mümkün değildir."

20 yıldır market yoğurdunu ağzıma sürmedim... açık süt alıyoruz, evde kendimiz mayalıyoruz...

bizim vatandaş buna da kılıf bulup mikrop vardır steril değildir diyor... e diğerinin zararı kesin, benimkisi en azından şüpheli diye cevap veriyorum...

yoğurtlar yağı alınmış sütten yapılırken bir bakıyorsun üzerinde üç santim kaymak tabakası varmış... margarini erit yoğurdun üzerine dök oldu sana kaymak...

bazı mucit tüccarlar 20 ton margarin + 20 ton kalmış peynirden = 60 ton tulum peyniri icat ediyorlar !

köyde ninem taze sütü el makinesine koyar biz de çocukken çevirirdik... bir taraftan ince kaymak çıkar... dışarıda satılan kaymağın bunla zerre alakası yok... tadı kokusu aroması çoğunuzun hayatınızda gerçek kaymak gördüğünüzü sanmıyorum....

yirmi yıldır kola da içmedim... eskiden mide ağrısı ve ekşime yapınca deneyimleyip koladan olduğunu buldum ve bıraktım...

geçen yıllarda dondurmayı kendisi yapan birinden yedim...o gün bugündür magnummuş kornetmiş tatları berbat geliyor... zaten kendi ülkelerinde sütle yaparken bize kalitesiz olanını veriyorlar...

kendimi bildim bileli kablosuz ağ da kullanmam... evdekiler kablosuz internet bozuk zannediyorlar... yok... modemden kablo çektim onu bilgisayara takıp kullanıyorum...

hele 20 yıl önce göz problemi oluşunca bilgisayarın telefonun ışığını aşırı kısık kullanıyorum.... böylece doktorun verdiği göz damlalarını taa o zaman bırakmıştım...

uzun süredir marketteki yapay zımbırtıları da bıraktım...

zeytinyağı ile ilgilendikten sonra artık marketten zeytin bile yemiyorum... kendim çiğ zeytini kilosu 2-3 liradan alıp salamura yapacağım... zeytinyağını da kendim sıktırıyorum... sıkan yerden kendim alıyorum...

peki şimdi ben bu kadar yaptığım şeyi niye anlattım??
ben yapabiliyorsam siz de yaparsınız... zor değil

ahmet şahin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder