26 Temmuz 2014 Cumartesi

1 islam 1



  kardeşlerim ... 
ben arap ım 
ben lazım ben abaza
ben çingeneyim 
ben yugoslavım 
demeyin 

ümmetciler 
bir tespihin içindeki taneleri gibidir 
biri eksilse 
hepsine zarar verir 

kardeşlerim 
şu anda katledilenler arasında 
anan olsa 
baban olsa 
yahut agabeyin olsa 

şu anda durabildiğin gibi durabilir misin 

yanar için üzülürsün 

eğer katledilen müslüman kardeşin için de öyle yanar üzůlürsen 
savaş a girmene gerek yok 
şehitsin 

savaşın da en güzel özelliği budur 

kardeşlerim 
müslüman lar arasındaki münafık lar ayıklanmalı 
bu zor görünüyor 

mezhep ve ırkcılık kavgası gelmiş gidiyor 
düşmana gerek kalmadı 
zaten müslümanlar birbirine giriyor 

fırsatı değerlendiren israil 
harekete geçiyor 

kafir kendi arasında kavga yaptığında sıkıntı yaşıyor 
amma 
müslümana karşı 
ne kadar birbirlerine kötü olsalarda 
derhal birleşiyorlar 
canı pahasına diretiyor 

dünya müslüman sayısı 
haçlılardan fazla 
sonuç 

utanç verici 

ramazan ayında dedik ki 
cümbüş kanalında sohbet eden
maşaallah 

o da dedi ki ben para almıyorum 
bir kişi hidayetine aracı olurum gayem bu 

kardeşim sen 
islama yakın olanı islama daha da yaklaştırırsın 

islama uzak olanı da 
islamdan daha da uzaklaştırırsın 

çıktığın kanal gezi yi ve ebrehe yi ergenekonu destekliyor
sen de o kanalda onaylıyor oluyorsun 

sende hidayete aracı olma yok 
ilim kendin bilmektir 
söylediğin 50 liralık kitaplarda dolu var 
seni eğitelim 
hidayete aracı olan kişi ye verilen eğitimi verelim 

allahım 
müslümanlara birlik ver 
dirlik ver 
galibiyet ver 
başarı ver 

allahım 
batıl ı 
seni seven kullarına karşı 
mağlup et 
rezil et 
kepaze et 
korkuları çoğalsın 
istedikleri olmasın 

müslümanların altında ezilsin 
seni seven nerede olursa olsun 
hep galip gelsin 

amin 

esselamu aleyküm ...

https://twitter.com/theottomanempir
www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder