19 Temmuz 2014 Cumartesi

TC 1. başkanı Recep Tayyip Erdoğan >>>hayırlı olsun




gönlümüzdesin 
müslüman devletlerin lideri 

sen 
cesaretlisin 
merhametli 
asaletli 

türkiye cumhuriyeti kurulalı 
görmedi ak parti gibi 
başarılı hükümeti 

haramzade ler hiç sevmez ve sevmeyecek seni 

onlar 
hep yakmakla yıkmakla vurmakla görevli 

halk uyandı artık 
açtı gözlerini 
biliyor kimi seçeceğini 
sen yürü tayyibim 
sana yakışır başkanlık sistemi 

kadronun geneli sana destekli 

çok az da olsa 
içinde illaki olur zedeli 

hükümet çok güçlü olacak ki 
korusun ezileni 

kendi güçlü olmadan 
varmıdır 
düşmanı yeneni 

halka hizmet etti 
dininden asla taviz vermedi 

hiçbir zaman ben yaptım 
ben bildim demedi 
kadrosu ve türkiye halkı 
onu çok sevdi 

çünkü ona allah yardım etti 
başarı geldi ..

onu yıkmak için 
hayaller emekler boşa 

sarıldı güvendi yaradana 

ot bile dikemeyen 
yıkamaz onu bu yolda 

cumhur reisimiz 
selam olsun 
seninle birlikte olanlara
selam olsun 

kardeşlerim 
başbakanımız 
tayyip erdoğan a ilk kutlama yı biz yayınlayalım da 
ot bile dikemeyen ler daha hızlı acele çalışsın 
dolaşıp dursunlar 
10 ağustostan sonra 
kıç üstü otursunlar 

kardeşlerim 
mehdi alametleri tamam 
her an mehdi zuhur edebilir 
bedenli kanlı canlı 

papazlarda istidraçlı çok var 
zannediyorlar ki engelleriz 

sevgili papaz lar 
derecesi yüksek olan 
derecesi alçak olanın 
psişik güçlerini kitler 
yani psişik güç olarak 
kapuska tarifi verebilirsiniz 

sakın ola mehdi nin karşısına 
bende psişik güç var deyip çıkmayın 

kardeşlerim 
papaz lara da kara haberimizi vermiş olalım 

kardeşlerim ..
akit gazetesi 
ihh iyi çalışıyor
akit gazetesi ni satın alarak 
destek olun
pamuk eller cebe 

ihh ya da yardım edersiniz 
inşaallah 

esselamu aleyküm ....

>>>www.facebook.com/ottomanm2d

>>>https://twitter.com/theottomanempir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder