27 Ağustos 2014 Çarşamba

hangi eğitim şart ?


kardeşlerim ....
eğitim sistemimiz 
şeytanoğlu patent lidir ..
şeytanoğlu nun ülkemizde tek tüccar olmak için 
ermeni lere sürgün yazdırdığını 
rumları fişekleyip ardından piç gibi ortada bıraktıklarını 
rumların da kaçmak zorunda kaldıklarını 

genç eğitimli türk kürt ün laz ın da cephelerde telef ettirildiğini 
yazdık 
rumlar liman ticaretini yahudaya bıraktı 
ermeniler her türlü ticarette idiler 
yerine 
şeytanoğlu geçti 
ve şeytanoğlu koruma kanunları ile semirdiler 

eğitim sistemimiz embesil yetiştirir 
ingilizce bilmeyen embesil 
12 yıl eğitim al hala ingilizce bilme 
yuh 
birde ingiltere ye git 

ve yahuda tek tüccar olmayı korumak ister 
eğitim de 
ticaret bilgisi verilmez 
şirket çeşitleri 
nasıl kurulur nasıl yönetilir 
hesap mizan bilmez 

üniversiteyi bitirince işci olma arzusu emdirilir 
yahuda da bu ebleklerden seçer 
özel üniversitelerden 
sabancı yönetici yetiştiriyor 
önce ılımlı yaklaştık 
kolombiyalı bir denek bulduk 
ooo sen okula kokain satsan harçlığın çıkar şakası yaptık 
denek öldü 

hintli baharat lı yemek manyağı cebinde köri ile geziyor 

ve baktık yahuda ya tepki duyulan zamanlarda bunlar türkiye ile irtibatlaştırılacak 
iyi akıl ..
yahuda çalışıyor ..

kardeşlerim 
ticaret ögretisi okullarda olmalı 
duyurulur 

kardeşlerim 
günümüz gençliği üniversite de öğrenci iken 
sorduk hangi bölümdesin 
uluslararası ticaret 
yıllık üniiversite ücretin 
20 bin 
okul bitince kaç lira alacaksın 
5 bin 
bu konuşmadan sonra bu eblek şimdi bin liraya iş arıyor 
ticaretin t sinden anlamıyor 
banka işlemlerinden 

kardeşlerim 
vasıfsız personel mezun ediliyor 

mühendislik fakültesi makina bölüm başkanı ile tartışıyoruz 
öğrencileriniz güncel teknolojiden uzak bilgi ile donanımlı diyoruz 
cevap 
öğrencilerimiz gittikleri yerde uzmanlaşacak  

kardeşlerim 
dünyada üniversite en son bilginin öğretildiği yerlerdir 
uygulamalı bilimlerde facia durumdayız 

ilk iş bu liyakatsız ebrehe çetesi üniversitelerden atılmalı 
zaten eğitim bozuk 
birde vatan haini yetişmesin 

kardeşlerim 
istanbul güzel nemli sıcak 
ooof uyuyamıyorum diyenden geçilmiyor ortalık 
eline bakıyouz 2000 liralık telefon 

evinde 1000 liralık klima yok 
akıl doğru karar vermektir 
ticaret bilmiyor 
satın almayı bilmiyor 

9000 btu klima binlira 
farkında değil 
yazın oof sıcak piştim yandım demeyin 
gidin zorlu ya 
ayda 50 lira taksitle bir klima alın 
yahuda dan almayın 

kardeşlerim 
kendi kendini yönetmek 
böyle olur 
ancak sizi reklamlar yönetirse 

daha çoook pişersiniz 

zenginlik böyledir 
akıl zenginliği de isteyin 

esselamu aleyküm ...

http://ottomanm2d.blogspot.com

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder