5 Ağustos 2014 Salı

pensilvayı cemaat sanan kardeşlere son çağrı - 2014 -





kardeşlerim
operasyon yapılacağını duyum alanlar...

apar topar açıklamalara 
dezenformasyona
beddualara
tapelere başladı....

iyi de
bu operasyonun sizle ne alakası var...
TC adaleti

devlet içinde suç işleyen unsurlar varsa
elbette bunların üstüne gidecek...

elbette soruşturacak...
elbette kurumlardaki casusluk çalışmalarını engelleyecektir....

dün
ordu içindeki
emniyetteki
basındaki yapılar nasıl araştırıldıysa

bugün de aynı şey yapılıyor..
ama ne hikmetse...

pensilvanyadaki
kene yapışmış gibi sıçrıyor...
bu operasyonla senin ne alakan var ki...

pensilvanyalı hain meda ile
ona eklemlenen
karından eklemli
kafadan bacaklı medya....hop oturup

hop kalkıyor....

dün bu yayınlarda

çakma selam örgütü nün gerçek olduğuna dair iddialara yer veriyorlardı...

meğer 
iran ajanları sızmış hepimizi kesecekmiş...
_( 28 şubat da bu pensilvanyanın işi şimdi anlaşılıyor...o zaman zarar görmeyen ...büyüyen tek yapı bunlar olmuştu ve aynı iranlı argümanları medyaya servis ediliyordu )

aynı medya aynı zamanda
iranın düşmanı vehabi el kadı ile ilgili iddialar da dile getiriliyordu ...

hoppalaaaa
hem şii
hem vehabi...
hem işid i
hem işid düşmanı iran ajanlarını destekleyen bir yapıya kim inanır !


o kadar acemice
ve saçma sapan suçlar isnat ediyorlar ki...
bir söyledikleri diğerini anında çürütüyor...


amaç bir korku meydana getirmek...
pensilvanya
kendisini hedef olmaktan çıkartabilmek için her türlü hainliği sergilemekte bir çekince görmüyor...

mesela bugün de
örgüt sabırsızlanıyor haberi veriliyor...

aynı şekilde
- meclisten örgütün terör listesinden çıkarılacak haberi veriliyor...

yani ırkçı yapıları aktive edebilir miyiz algısı için yapılmış haberler bunlar..

pensilvanyada
asıl amaç
iç kargaşa
devlete güvensizlik tesis etmek
darbe oluşturabilecek malzemeler ortaya koymak...
ve paçayı kurtarmak...

ve elbette israil e yaranmak
abd den pensilvanya valisinden ödül almak...

bu yapıyı asıl sıkıntıya düşüren
eski ticaretlerini yapamıyorlar...

kimse yok mu derneği

hergün 10 tane cep mesajı gönderiyor nafile ...bu yapıya destek olanlar çatırdıyor...
tabanın desteği bitti
seçimden önce twitter dan
iki topiği aynı anda liste başı yapabiliyorken.
..
şimdi listeye bile sokamıyorlar...

onların hainliğine destek olanlar bir bir tespit ediliyor...

asya banktan mevduatlarını çekiyorlar...
o da işçi çıkartıyor...

toplum
pensilvanyalı olduğunu bildiği kişilere itibar etmiyor...
dışlanıyorlar...
daha da dışlanacaklar...
çünkü hainlikten vazgeçmiyorlar...

iftiralarla
çakma örgüt şemalarıyla
bu vatana en çok faydası dokunan devlet kurumlarını yıpratma gayreti içindeler...

birgün
hızlı treni
ertesi gün

thy nı hedef alıyorlar basınlarında...




ey safiyene duygularla
islam için bu yapının içine yanlışlıkla girmiş olan mümin kardeşim...
batıla ortak olma inşaallah...

hakikati gör...
eğer şüphedeysen
istiareye yat
Allah a dua et...

ya rabbi bu yapı batılsa beni tez zamanda bunlardan kurtar
hakikati görecek idraki bana nasip et
hakkı hak olarak görmemi nasip et
batıldan kurtar...
daima
sıratel müstakiym üzere et beni
amin ...

kardeşlerim duanız kabul olsun
gönlünüze de
aklınıza da nur doğsun inşaallah



esselamu aleyküm







hata yaptığını kabullenmek erdemdir
fazilettir...
insanı alçaltmaz
yükseltir...

hata yaptım de
tevbe ediyorum...
üstüme vazife olmayan işlere kalkıştım
bir garip vaizdim
Allah nice nimetler vermişti

vazifem hakka çağırmaktı
dünya saltanatına meylettim...
ulul emre itaatsizlik ettim
nefsime uydum
çevredekileri hak budur diye kandırdım
şimdi tepetaklak düşüyorum...
bu da dünyadayken bana ders oldu...

hatamı gördüm
affet ya rabbi de...
küçülmezsin büyürsün

ne bu hırs
yetmişinden sonra saltanat sevdası...
ümmeti birbirine düşürdün...

hala pişman değilsin
dün gene hönkürdün...

ilmi sen hep nefsine mi uydurdun...
kendi fikrini onaylatmak için
mesih inancı bunu der diyorsun...
utanmadan bir de mesihliğini mi ilan ediyorsun...

tabanın oldu sersefil daha da olacak...

bugün yüzüne gülen siyasiler de göreceksin kaçacak...
gün gelecek mizan kurulacak...

bir ayağın çukurda
hoş sedan da kalmayacak...

hayatta herşey bir imtahan değil mi...
tevbe etmezsen
af dilemezsen
ahiretin de dünyan da yanacak....

sürüden çoban sorumludur...
her hainlik senin de hanene yazılır
uyandırdın fitneyi uykudaydı
unutma
bunun dünyadada hesabı sorulur ...

uyan şimdi bir seher vakti
et tevbeni de kurtul...
dünya kirinden de
adaleti şeriat ile kurtul...

esselamu aleyküm


>>>www.facebook.com/ottomanm2d


https://twitter.com/theottomanempir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder