9 Ekim 2014 Perşembe

hızır alayüsselam doğduğunda 2





testani alayüsselam 
hızır in çok akıllı 
çok mükemmel olduğunu gördüğü zaman 
kendini kenara çekip 
allahım sen ne kadar merhametlisin ben böyle akıllı şuurlu bir evladı hak etmedim ..
allahım senin merhametinle oldu
sana şükrüm daim olsun
gözyaşlarıyla olsun
yarabbi şükrümü kabul et
çokca dua etti

görenler böyle babadan böyle oğul olur dediler ...

gerisini hızır sultandan dinleyelim
ya allah latif

ben doğmadan ana karnında her yeri görürdüm ..
anamın görmediğini görürdüm ..
7 akıllı insandan daha akıllıydım ...
dünyaya zuhur ettikten sonra
ben kendi özünde annenin emzirdiği bebektim ..
amma kendimi sayısız yerde gördüm ve görevlendim ..
yetiştikten sonra
ben kendime emretmeye başladım
aynı vasıfta ayrıyerde
binlerce yerde olurdum ...
abı hayat suyunu
24 yaşında
allahu teala emriyle
cebrail alayüsselam vasıtası ile içtim
azrailden önce ben öleceğim ....

peygamber değilim
hazreti peygamberimizden sonra peygamberlik yok
peygamberlerden tek dereceli olan benim
tek efendimizin üstünlüğü vardır ...
allah beni kendine özel kul yaptı ve görevlendirdi ..
ben acil düşkünlere yardım ile görevlendirildim ..
illa her sıkışana da yetişilecek diye birşey yok ...
benim evlenmem gerekmez 7 kez evlilik oldu
birleşme değil ..o saliha hatunları muhafaza ve şefaatim olacak ..
ahirette hatunum olma olasılıkları var..
hızır ın her yaptığı doğru ve hayırlıdır ..
bir yavruyu öldürsem onun için faydalıdır
bir zalimi öldürsem
o zalime faydalıdır ...
çünkü allah bana gelecegi göstermiştir
bu sadece muhammed mustafada vardır
hızır bazen vurur
başkası görür
bilmezler ki
onun geleceği nasıldır ..
onun geleceğini bana sorsalar anlarlar ...



devamı var...



http://ottomanm2d.blogspot.com.tr/2014/10/hzr-alayusseam-dogdugunda1.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder