3 Ekim 2012 Çarşamba

FaceSansür

  
    Bir şikayet bahanesiyle 3. profilimde sorunlar yaşamaya başladım .En son yaklaşık 10 ay önce kapatılan profilimden sonra....facebook yine sorun çıkartmaya başladı...

   savaştan bir gün önce savaş anlatan ARZ-I HARP  ( (savaş sunumu ) yazımdan hemen sonra...

  şimdilik profilimi almaya çalışacağım o zamana kadar sayfada yorum kısmından

" Mehmet Ikinci  "

  olarak notlara devam etmeyi düşünüyorum ...

değilse yeni bir sayfa açmam gerekecek ...

 Yeni bir sayfa açarsam eğer duyurusunu buradan yaparız inşaAllah .

  Vesellam .


İŞTE ŞİKAYET ALAN MESAJIM   !



sayfa uzunca bir süre bu iki mesaj arasında gidip gelmeme neden oldu PROFİLİME ve başka sekmelere ulaşamadım ...



ama bir müddet sonra profil göründü ! FAce ne yapmaya çalışıyor çözemedim .

Bu da son engelleme !

  03.12.2012
-------------------
  Ve yine yayınlamadığım paylaşmadığım bir yazı hakkında uyarı alıyorum ve profilim 24 saatliğine kapatılıyor !






 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder