9 Aralık 2012 Pazar

Hazreti Eyüp aleyhiselam ***


" ben sabır dolu bir kulum 
Allah için yaptığımı yaparım 
ne harama bakarım 

ne can yakarım 
beni çok yaktılar amma Allahtan sabır diledim 
onlara yine çok dua ettim 
bazıları hidayete erdi 
bazıları ermedi 
ermeyenler de Allaha çok asi kullardı ...

verdiğim sözden asla şaşmam 
yaptığım işe engel olunursa 
günaha batmam ...
elimden gelmeyeni zaren yapamam ..engellerim olmazssa bütün zorlukları aşar 
sözümü tutarım 
ben hazreti eyyüp aleyhiselamım ...
-----------------------------
SABIR
-----------------------------
en güzel güç sabırdan gelir 
en güzel mevki sabırdan alınır 
en güzel zikir sabırla edilen duadır 
çünkü yorulmak bilmeden yapılır 
----------------------------
sabırsız insan hem kendisine zarar verir 
başkasının da işini yapmaz bırakıverir ...
uzun zikre de tahammül edemez ..
ona çok agır gelir 
ruhu bedeni yıkılır 
dünyada da çok çeker 
ahirette de derecesi az olur 
sabredenler dağları bayırları geçer 
sabredemeyenler yürürken şaşar ..
**************************
çok mutlu olur sabreden kullar 
sabredenler cennette özel yer alırlar 
**************************
Allah'tan çok sabır isteyin 
dirilir yıkılan vucutlar 
**************************
gönlünüzden geçen 
Allahın emrinde olan güzellikleri 
çok isteyin 
ister bereket olsun ister güç 
ister sihhat isterse de merhamet 
isterse yetime yoksula yardım etmek 
Allah isteyene bunları mutlaka verir 
candan gönülden isteyen içindir..
***************************
isteyince duam kabul olmaz deme 
isteyince tereddüt yapma ..
sabit şekilde istersen 
kesinlikle hepsi gelir sana ..
vaktini saatini Allah tayin eder 
tahammülsüz kalma sabret 
isteğin ne kadar uzun sürerse 
derecen o kadar büyük olur 
Allah a itikatını sağlamlaştıranı 
Allah güvencesine alır ...
*************************
URFA
-------------------------------------
Urfa kalesinde ismim yazılıdır 
o ismim yazılı olan yerin üstünde Allah'a çok secde yaptım 
orada 
ibrahim aleyhiselam efendimiz 
çok dua ettigi için 
ben de bazen oraya gittim 
Allah'tan ona selam götürdüm 
ve Allah a çok şükredip 
ibadet görevimi bitirip 
oradan çıktım 
ruhum öyle bir sağlıklı olurdu ki 
hastalığımı hiç hissetmezdim 

İbrahim aleyhiselam efendimiz 
Allah'ın ne güzel kuludur 
onun bazı şeylerine çok imrendim 
onun da Allahın emirlerine karşı gelenlere 
çok acele şekilde sabırsızca yıkmaya çalıştıgı için özendim 
o hiç durmazdı 
Allahın emrine uygun olmayan herşeyi yıkar atardı
o hiç bir şeyden korkmazdı 
Allaha öyle bir sabitti ki 
Allahın yönlendirmesinde kaldı ...

onun Allah için acelecilikte olan sabrı bende yoktu 
ben hep dua ederdim düzelmeleri için amma çoğu düzelmedi 

İbrahim aleyhiselam bu hususta sabredemedi 
vurdu kırdı döktü 
Allah ona hayırlı işlerde çok acelecilik verdi 

bana da emrine göre rızasına göre habibinden sonra
en çok sabırlı kul etti 
her ikiside Allah için olduğu için 
derece olarak birbirinden fark etmezdi ..

her şeyin bittigi anda 
veya yıkılacagı anda 
Allahtan hiç umudumu kesmedim 
daha çok umutlandım 
ben burada hastalığımdan tam ölürken 
öbür tarafta ailemin başına büyük bela gelirken 
Allah a öyle bir dua ettim ki 
ben kurtuldum birden 

eşimde kurtuldu bir yezid den 

Allah beni öyle ağır imtahana çekti ki 
buna dayanmak her yiğidin harcı mı 
bana rabbim tahammül sabır verdi 
ondan aldım ilacımı 

çok açlık çektim çok hastalık çektim 
çok yoksul kaldım 
ailemin hepsi çok sıkıntıdaydı 
ben sağlığıma kavuştuktan sonra hepsi birden bollandı 
bereket çogaldı

sağlığım arttı neslim de arttı 
düşmanlarım mevkilerinden çöktü 
sıkıntılara boğuldu 
zulmedenler mıtlaka sonunda hüsrana uğrayacaktı 
ve uğradı 
Allah için sabredenlerde mutlaka mükafatını alırdı ve aldı ..
-----------------------------------------------------------------
Allah habibinden sonra en çok sabrı bana verdi 
benim de en önemli özelliğimden biri buydu 

normal bir milyon kişiden 
daha çok sabırlıyım 
benim sabrım zaten bitmez 
ancak ölünce bitti ..
sabrı da Allah için yaptığım için en güzeli de buydu 
Allah için yapılmayan sabrı zaten bana vermedi ..
*********************
Allah için olmayan sabır insanı isyan ettirir 
onlarda ancak gurur kibir vardır 
kendinden başkasına acımaz 
sadece kendine acır ...
ölünce cehennem ona acımaz 
cehennem onu içine alır ....
**********************
ŞİFA
-------------------------------
bu sözler Eyüp alayüsselamdan
çok iyi kulak veren ve uygulayan 
Allahtan derecesini alır ...
...
ben hiç bir sıkıntıdan yılmadım 
acılarım çoğaldıkca Allah'a hamdü sena ve şükür yaptım 
öyle yaptıkça mevlam beni imtahana soktu 
hastalıklarım arttı 
benim de zikrim daha çok çogaldı 
tüm kemiklerim sızlıyordu 
kemiklerimimin içinden kurtlar 
bedenimden çıkmaya başladı 
ve kendimi öyle bir seyretmeye başladım ki 
kurtlar yuvalarından boşluga düştügü zaman 
onları alıp tekrar yuvalarına soktum 
yuvalarına sokmasam açlıktan öleceklerini biliyordum 
ve gitgide hastalığım daha da çok arttı 
hiç usanmadim 
çünkü Allahın imtahanındayım 
nasıl usanayım 
ve bedenim öyle bir çürüdü ki 
kalbime dilime vurdu 
kalbim dilim Allahı zikredemez oldu
bu Eyüb'ün gözyaşı hiç durmadı 
çünkü yaradana zikir kapandı 
öyle bir üzüldüm ki 
Allah'a elimi açtım duaya başladim 
" Allahım dilimi kalbimi çürütme 
sana zikirsiz kalmayayım " dedim ...

bunu ben hissimle söyledim 
öbür türlü söyleyemedim 

ve 
cebrail aleyhiselamı önümde gördüm 

" sana Allah'tan müjde var 
sana şifa olacak bir yer var 
şu karşıdaki bir mağaraya gir 
söylenecek sözler var "

ve ben " nasıl gideyim gücüm yok ki kalkayım " dedim
cebrail aleyhüselam beni kanatlarına alıp mağaraya soktu 

Allah'tan ses geldi Cebrail bunu demedi 
çünkü Allah ona oraya kadar izin verdi
Eyüp e Allah'tan şöyle bir ses geldi 

" Ya eyüp !
sen bana öyle güzel dua yaptın ki 
ben sana ilk dua yaptiğında şifa verecektim 
bu kulum biraz daha dua etsin bana 
o layıktır benim habibimin yanına imtahanı çok iyi kazandın 

şimdi şifa verecegim sana "

öyle ses gelince 
öyle bir canlandım ki 
secdeye kapandım ve ağladım 
ve Allah'a şükre başladım 
Allah bana kalk demese hiç oradan kalmayacaktım ...

ve Allah'ın izniyle kalktım 
" Ya Eyüp 
mağaranın önündeki şifa kuyusuna gir
ve çık 
çıktıktan sonra gözünü kapat 
adımını üç adım ileri at 
ya şafi zikrini çek 
ve gözünü aç "

gözumü açinca sanki 18 lik delikanlıydım 
ve o an hayatımın en sağlıklı günüydü 
yerimde duramıyordum 

ve ondan sonraki hayatım insanlara çok faydalı oldu 
ve zikirsiz hiç günüm geçmedi 
Allah'a şükürsüz saatim bile geçmedi 
çünkü kalbime de emrettim 
Allah'a devamlı hamdü sena ve şükür yap dedim ..

ve kalbim hiç durmadı şükürsüz...



**************************
**
ÖĞÜT
---------------------------------------
Az hasta olup sıkıntı çektiğinizde 
ibadetinizi geciktiriyorsunuz 
ibadetin en çok yapılacağı an sıkıntı kederdeyken 
sağlıkta ibadet yapmak kolay 
sıkıntı keder anında yapılan ibadet
çok daha yüksek 
***
bazısı sağlığında ibadet yapmaz
elden ayaktan düştümüde hiç bırakmaz 
o yapılan ibadetten de pek fayda olmaz ..
sağlığında ibadet yapıpta 
o hale düştükten sonra çoğaltırsa 
çok faydası olur ..
isterse Allahtan şifasını ister 
isterse de derece 
Allah ona verir 
***
ister çok hasta olun 
ister çok sağlıklı 
ibadetinizi her ikisinde de bırakmazsanız 
alırsınız Allahtan beratınızı ...
sabırda ışık var 
sabırda huzur var 
sabırda başarı var 
sabırda tehlike gider 
çok sabredenler Allah'ı çok sever 

sadece Allah a isyankar olanlara hiddetini 
ne kadar çabuk gösterirsen 
Allah seni seçkin kullardan eder 
bir de iffetini namusunu korumak için 
ve baktın ki kurtuluş yok 
ne kadar çabuk kendini Allaha teslim edersen 
şehitlik mertebesini alırsın 
cennette çok güzel anılırsın ....
*************************
Allah'a isyan edenler için de çok dua ederdim 
" Allahım ne olur onlarda seni tanısaydı 
bu Eyüp daha çok rahatlasaydı .. "

" Bu Allah'ın kanunu hak ve batıl kıyamete kadar devam edecekti ..
Allahı seven kurtuluş bulacak 
Allahı sevmeyen cehenneme odun olacak "
-------------------------------
KIYAMET
---------------------------------
Allah'ın emrine güçlu sarlın 
size de kıyamet vuracak 
insanın kıyameti ölümüdür 

ya Allah 
tek alacak ya da toplu olarak alacak 
sen kendine ne hazırladın ona bak 
zarardaysan kendini toparla 
ölüm anı geldi mi bir saniye bile uzamaz 
her saniyende ne olacağını anla ...
ona göre ibadetini aksatma 
kurtuluş beratını alırsın gidersin yaradana 
bu dünya ne sana kalır ne Ona ne buna ...
rehberin kuran olsun sarsılmazsın 
Allahın Habibine tabi olursan yıkılmazsın 
Allah sana öyle bir güç verir ki 
her tarafını düşman sarsa bile korkmazsın 
yıkılacağın anda seni tutar melekler 
oradan kaçırır 
sana saldıranlara da ancak sıkıntı kalır ..

bu Kuran'a ve Allah'ın Habibi'ne tabi olanlar içindir 
isteği arzusu olanlar mutlaka onlarda erişir 
bu tahammül ve sabır işidir 

herşeyi bir anda istemeyin 
Allah gerekeni ve en güzelini bilir 
isteğiniz size layık olacagı anda gelir 
Allah sabredenlerle beraberdir ....
Allah'tan önce saglıgınızı sıhhatinizi isteyin 
sihhatiniz yerine geldi mi o zaman mevki de isteyin 
Allah a zikirsiz kalmamaya da çalışın 

Allah hayırlı işlerinizde refaha ulaştırsın 
**Allahümme veli valideyye ve lil müminine yevme yekümül hisab
inna lillahi ve inna ileyhi raciun **

esselamu aleyküm ... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder