2 Aralık 2012 Pazar

Hazreti İbrahim aleyhiselam




Hiç ilim bilim bilmeyen insan
doğada tek başına yaşar büyür
ben nereden geldim diye düşünür ..
sahibinin kim olduğunu arar durur ..

Güneşe bakar
hava kararınca kaybolur 

Bir bakar Ayı görür
sabah olur o da kaybolur 

sonra düşünürki benim sahibim görünmezdir ..
...
eve gelince babamı çalışırken gördüm
put yapıp karşısına asıp
onu öperken gördüm ..

düşündüm ki
insan kendi yaptığı işe nasıl tapar
şaşırdım ...

babam yokken o putu evden alıp kaçırdım
parça parça ettim onu bana birşey yapamadı ..

böyle bir şeye babam nasıl tapardı ..sıkıntım gittikce kabardı
babam put yapardı
ibrahim onları atardı ...
en sonunda babam anladı
ve bana düşmanlıgı başladı ...
insan kendi eliyle yaptığı şeyden nasıl medet umardı
o tahtadan eliyle yaptığı put da Allah'a yalvardı 
Allahım beni eliyle yapıp tapan kul
ya Rabbi ne aptaldı sana isyankardı
beni ondan uzaklaştır “ diye kahrından ağlardı ..
çünkü o da ağaçtan yontulmuş bir tahtaydı 
********
İbrahim mücadelesinin mükafatını aldı
peygamberlik rütbesi Allah'tan ona ulaştı ...
hep batıl ile savaştı ..
hiç korkmadı
çünkü gönlü hep Allahtaydı ..
sonunda kafirler onu bağladı
ve bedenini büyük bir sapana taktı
çok uzakta büyük bir ateş yakıldı
ona uzaktan bakan bile kızarırdı ...
İbrahim alayüsselamın hiç üzüntüsü yoktu
onun hedefi bir an önce Allah a kavuşmaktı ..
atılan yer de Allah tan bir parçaydı ..
beni yakarsa da Allahım yakardı
yakmazsada yakmazdı ...
bu İbrahim daha hiç korkar mı ..
atıldığım yerde ateş söndü
orası mucizelerle bir göl oldu
hayatımın en güzel saatleri orada geçti ..
Allah'ı sevenin düştüğü yerin her yeri cennetti ..
ve Allah'tan bana bir ses geldi 

Ya İbrahim
bana mı gelmek istersin yoksa düşmanları yenmek mi ? “

“ Allahım ben sana gelmek isterim
bana ne lazım saltanat
düşmanları yenmek
bana seni gerek seni gerek ..”
beni ateşe atılan yer havuz oldu
içi balıklarla doldu
o havuzun suyundan içen
cehennemden bile azad oldu
Allah'ın habibini tanımayan bu işte yoktu ....
beni ateşe attıran Nemrut
cennet ona haram kılındı
cehennemde ebedi olacak
o da firavun gibi
zalimlik yapmakla mesud
...
ben hayatım boyunca putperestlerle mücadele ettim
şimdi müslümanların başı eziliyor
ben burada kendime kahrettim
ah buradan bir çıksamda
bak nasıl düşmana karşı sed tim ...
müslüman kanını canını
malını
Allah yolunda harcamazsa
zulüm bitmesini umud etmeyelim
ne zaman müslümanlar Allah için ayağa kalkarsa
şehitlerle beraber saldırıya geçin
muzaffer olur o zaman benim ceddim ...
beytullah bütün müslümanların merkezi ve kıblesi
oraya dönüp namaz kılanlar
Allah verecek onlara cennet meyvesi
oranın yapılması bana görevlendirildi
orayı yaparken Allah'ın habibi yanıma geldi
bana ölçüsünü verdi
zemzem fışkıran yeri gösterdi
oraya öyle bir bastım ki
su fışkırıverdi
ora kıyamete kadar bitmeyecek dendi
içtikce ne azaldı ne yüklseldi
işte Allah'ın hikmeti ...
ben severim Allah'ı seveni
ona canımı bile veririm
ben bir peygamberim
başkasına acıdığım kadar kendime acımam
başkası açken ben lokma yutamam
sıkıntı çekeni görürsem
hiç dayanamam ...
Allah'a dua edeni görürsemde ondan ayrılamam ..
gonlüm yanıyor kalbim yanıyor
ey müslumanlar ayağa kalkın  !
akşam olunca güneş batıyor ...
insan batarsa ahiret paklıyor
Allahı seveni cennet alıyor
Allahı sevmeyen de cehenneme batıyor
ey müslümanlar uyanın !
ben hiç sevmem Allah'a cephe açanı
ben hiç sevmem allahtan kaçanı
ben hiç sevmem korkak olanı
ben kendimi öyle allah'ın emniyetinde gördüm ki
ateşe atılırken bile zerre kadar korku geçirmedim ...
herşeyden çok Allahı sevmedikce
canını malını herşeyini feda etmedikce
ne makam olur ne derece ..
hep benim olsun deme
başkasınında olsun de ki
hep beraber mutlu olun
müslümanın şanında vardır ..
Allah için çalışın
Allah için ölün
..
çok nemrudlar geldi geçti dünyada kalmadı
Allahlık taslayanları toprak bile almadı
çürümüş leş bile
onlara yaklaşmadı
çünkü onlar Allahlık tasladı
...
urfadaki balıklı göle gelin
göle bakın
beni görmeye çalışın
görürseniz
mutlaka
bir ilim alıp götürürsünüz ..
Allah a emanet olun
amma seçmeyin sakın başka yer
esselamu aleyke
ve esselamu aleyna ya resulallah “

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder