1 Şubat 2013 Cuma

Hızır 2013-1



    Hızır alayüsselam nasihatları :
  
" peygamber efendimizden sonra peygamberlik olsaydı 
ben olurdum ...

Musa aliyyüsselam 
benim yanlış yaptıklarımı düşünerek dayanamadı ...
sabırsız kaldı
benimle devam edemedi 
bazı yanlışlar insanı doğruya götürür 
yanlış olmadan düzeltmek olmaz ..
doğru olmadan da yanlış yapılmaz

benim yaptığım bazı şeyler alenen yanlış görülse de 
hem zulümden 
hem kendisinin katil ve zalim olmasından kurtulduğunu 
ancak 
ben onu katlettiğim zaman anlar 
bir insan 
durup dururken çocuğu öldürür mü ?
öldürmez 
hızır niye öldürür kimse bunu bilmez 
öldürdüğüm kişi akil balig degilse 
ahireti güzel olur ...
çok canlar yakacaktı 
onları da yapmadan kurtulur ...

hızıra Allah özel sır vermiştir 
ancak 
o bilgiyi habibine vermiştir ..
benim yapacaklarımı ancak o bilir ..
ben hiç aç ta kalmam tok ta olmam 
senelerce yemesem bile zararını görmem ...

bir şeyi ne kibirli isteyin 
ne kibirli alın 
alçak gönüllü hürmetkar olun 

alçak gönüllü hürmetkar olursan 
ruhun tatmin olur


birşeyi gururlu kibirli yaparsan 
nefsin kabarır 
seni yuksekte gösterir 
o zaman
yanlışlıklara seni sürükler 
ve her geçen gün ..
seni mağlup eder 
en sonunda da yener 

seni yendiği zaman 
ne iman kalır 
ne beden zikreder ...
nefsini yenen 
kar da da olsa zararda da olsa

hep Allahı zikreder 

bir insan ne kadar sabırsız olursa o kadar geç gelir ..
bir insan ne kadar güvenli isterse 
o kadar tez gelir 

güvencinizi tam tutun 
o şekilde isteyin çok çabuk gelir ..

çok az kaldı hedef görünüyor 
sizin oraya yürumenize gerek yok onlar size yürüyor ..

ben onları bazılarına çok yaklaştırırım 

bazılarına da alırken uzaklaştırırım 

çok uzak degildir 
türkiye 
dünyada hükmedici ve önder olacak 
islamın en güçlü insanları oradan çıkacak 

Allah a arzulanan seçilirse 
haramı yıkılma pahasına devirirse

Allah o devlete yardım eder 
o devlet yükselir 

türkiyedeki güç Allaha bağlı olanların elindedir 

beş parmagın beşi bir degildir 
her meyve de sağlam degildir 
bazıları da 
çürüktür 

türkiyenin içinde de illa ki çürükler vardır

doğrular çoğaldıkca onlar azalır .
işte şu an o zamandır 

bu kadar kısa zamanda düzelme olur mu demeyin 
düşmanlara Allah manevi ordu saldı 
galip olmaları engellendi 
bir bir yaptığı tuzaklar öğrenildi 

halk çoğunluğu ne istiyorsa öyle yaşar 
Allaha bağlı olanı dürüst olani seçerse


hem halk rahat eder 
hem üst makamdakiler 
dışarıdan yardım gerek yok 
onlara Allah yardım eder ...

bazen geceleri kalkın 
Allah a el açın yalvarın 
" bize vereceksin inanıyorum 
ama bize verdin mi haramsız yaşamayı da ver 
nefsimize mağlup ederek verme "
ağlayarak çok istek ve arzuda bulunun 
eğer ağlamayı yapabilirsen 
o zaman duanın kabul oldugunu bilin ..
Allah rızasına göre 
keyif
lezzet 
iş 
yaşam 
rızasına göre harcamayı isteyin 
insanlara faydalı olup insanlara vermeyi isteyin 

" verirsen yanlış yapabilirim "
bize yaptırma deyin

" verirsen harama kapılabilirim "
harama kaptırma deyin 

" rabbim beni temizle pak eyle
arındır 
beni bereket şifana 
rızık şifana 
senin emrine al 
neslime de nasip " et deyin 

" mum ışığının hızıyla degil 
ya rabbim
şimşek hızıyla
bereketimizi rızkımızı 
cümlemize ve neslimize nasip et  " deyin 

öyle parası bol olanlar varki 
çok mutsuzdur 
öyle parası bol olanlar varki 
isyankardır 
öyle parası bol olanlar var ki 
cimri ve hain dir 
öyle parası bol olanlar var ki 
nefsine hakim değildir

öyle parası bol olanlar var ki 
Allah için harcar 
Allah için yedirir 
verdikce 
o kula Allah daha çok verir 

sizi de Allah en son istediğim kul gibi yapsın 

para Allah için harcanırsa lezzet verir 

para Allah için fakir fukaraya verilirse 
hem vereni sevindirir 
hem alanı sevindirir 

Allahin rızasına göre arzulayanlara 
inşaallah geliyor . " 

www.facebook.com/ottomanm2d
http://ottomanm2d.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder