8 Ağustos 2015 Cumartesi

bir hdpkk lı öldüğünde...2015




kardeşlerim ...
pkk nın kim se ile barışma olanagı yok 
ya itaat edecek 
ya itaat ettirecek 
dogası bôyle 

teslim iz diyene kadar hucum 
kominist kürde 
partisini de kapatacak 
pkk teslim olacak 

ya da evrene karışacak 
kominist aklı ile 

ulan mallar 

arada allahım bu yavşak örgüte istemeden geldim 
senden başka ilah yokdur 
muhammed senin kul un ve  resulundur 
deyin 

şimdi cortlayınca akıbetiniz şöyle 
mermi yi yediginiz 
ruhunuz alındıgı an beyin açılır 
dogadaki ilahi giz görünür 
eyvah allah varmış 
hiç bir dogru işim yok 
korkusu sarar 

bu korku 10 yaşayan insanı 
çeneleri titreyerek korkutur 
kalp yarar 

bu korku yu yaşadıkdan sonra 
korku ile 
vazifeliler beklenir 
ama ne korku 

ben bu korku ile 7 gün titredim 
hiç tavsiye etmem 

kominist adi şerefsizsiniz 
ama 
o korku ve sonrası beyin in 
hayal gücünün sınırlarından öte 

musallada 
iki kapı vardır 
size şaki kapısı açılır 
işte sıçtınız 
bundan sonra ilk korkunun 100 katını düşünün 
vazifeliler 
size eşlik eder 

kabir e kadar kabre inmemek için çırpınırsınız 
metafizik bir dinleme cihazı olsa 
allahsız biri nin çıglıklarını
allahım beni geri döndür 
secdeden kalkmam 
çıglıklarını duyabilirsiniz 

ama ne çıglık 

asker polis katlederken 
kominist mecliste hava atarken ki 
her zerre sevincinize 
dag gibi feryad edersiniz 

ben şaki kapısındaki görevliyi bir göreyim 
merak ettim 
allah lutfetti 
3 metre geriye sıçradım 
yerlerde yuvarlandım 
1 saniye dahi tam görmeden 
bóyle bir korkutucu canavar 
tasavvur edilmez 

kabir e kondugunuzda 
sakın sizi 
nurlu görünüşlü melekler sorgulayacak sanmayın 
şaki damgalılara 
sorgu da ki görevliler yine kalp yırtan 
korkutucu görüntüde 

offf ondan sonrası daha beter 
kabir azabı

ardından cehennemdeki yer gösterilir 
eyvah bu azap yeter 
cehenneme gitmeyeyim korkusu 
feryadı

kominist allahsızlar aptallar 
dünyada en bahtsız insan 
hem dünyada fakir fukara olan 
hem de ahirette cehennemlik olandır 

ey eşşek ler 
dagda it gibi yattın 
ayakta mekap 
it kadar degerin yok 

millet çıraganda kızına 500 milyonluk dügün yaparken 
sen sevgilin i alamadın 
o şimdi başka tornada vidalanıyor 
evin yok 
araban yok 
işin yok 

dünyada bir güzele sarılmadın 
el ele yürümedin 

ve bu aciz fukara yenik hayattan sonra 
cehennemlik olacaksın 

ey ahmak kul 
kendine gel 
derhal terk et cehennem yolculugunu 
pkk yı bırak 
hapiste ne kadar kalırsan kal 
tövbeye fırsatın var 

bu talih li yazı yı okudun 
dön geri cehennem yolculugundan 

nefes alıyorsan geç degil ...

duyurulur 

esselamu aleyküm ...

ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder