16 Ağustos 2015 Pazar

oğuz han ın mesajı / 2015



kardeşlerim ...
seceremiz şöyle 
uygur kagan ı
oguz han ın 
bozok gün han ın 
ogullarından 
kayı han dan ız 

genetigimiz bu 
oguz han ata mız 

her bir ben türk üm diyen genetiginde 
oguz han lık var 

oguz han ı  düşman rakiplerine 
seslenişinden tanıyalım 
nasıl bir dedemiz var görelim 

ben uygurların kaganı
yeryüzünün 4 köşesinin kaganıyım 
sizden itaat dilerim 
kim benim emirlerime baş egerse 
hediyelerini kabul ederek 
onu dost edinirim 

kim baş egmezse 
gazaba gelirim 
düşman sayarım 
asker çıkarır 
astırır 
yok ettiririm ...

kardeşlerim ...
biz korkak bir soy un nesli degiliz 
türk ve müslüman ız 

nedir bu halimiz 

biz savaşcı bir nesil iz 

atalarımız harb e neşe ile girerdi 
yok bunun karısı hamile zırlamak 
da ne büyük utanç 

atalarımızdaki sevinç e bakın 
savaş çıktıgında 
güçlü oguz beyleri yetişdi 
han sordu 
görelim kimler yetişti 
kazan beyi kardeşi kara güne 
kıyan selçuk oglu deli dündar 
kara güne oglu kara budak 
boz aygırlı beyrek 
kazılık koca oglu bey yügnek 
uruz koca 
bügdüz emen 
eylik koca oglu alp eren 
...
sayılmakla tükenmesi olmayan 
oguz beyleri hep yetiştiler 

dede korkut ...

ve gelelim günümüze 
koministe dalmayalım ayy karım hamile 
dünyaya doyacak 
gençligine doyacak 
karısı aglar 

tuuuuu suratınıza 
rezil korkaklar 

oguz han vasiyeti şöyle 
ey neslim 
ben çok aştım 
çok vuruşmalar gördüm 
çok kargı ok attım 
atla çok yürüdüm 
düşmanları aglattım 
dostlarımı güldürdüm 

sizde böyle olun 
yurdum size emanet 

oguz kagan oglu gün han oglu 
kayı han ın 
osman bey in yurdu 

kominist kürt saldırısında 
kafir yahuda saldırısında 
münafık ebrehe saldırısında 
hain satılmışlar saldırısında 

bu ne gaflet 
ey mhp 

senin atan oguz ise 
oguz a layık davran 

chp koministi meclise doldurdu 
sesin ćıkmadı 
chp bdp ile ortak aday ćıkardın 

oguz kagan ın 
temsilcisi degil 
olsa olsa
cansız gövde sin 

konuşman yahuda 
oturman yahuda 
durdugun yer yahuda 

yakında 
ebrehe gibi 
yahuda nın giydigi kostumlerden biri  oldugun 
deşifre olacak 

kardeşlerim ...
bize ata olarak selanikli yutturuldugu 
ićin 
mhp yi milliyetci zannetmeniz dogal 
selanikli ata olursa 
mhp de milliyetci olur 

ancak zaman doldu 

gerçek milliyetci 
yakınlarını bahtsız kılmaz 
kötülüge dost olmaz 
süt çocugunun agzından sütü 
uzaklaştırmaz 

afrikaya yardım ettik 
akp kötü feryad 

türkmen kardeşlerimize mühimmat gönderdik 
yine akp kötü 

mhp 
milliyetci ligin tırnagı dahi degildir 
oguz düşmanıdır 

mhp milliyetciligi 
terazi kefelerine yahuda bastırarak agır çekiyor 
yahuda basın 
yahuda tv ler milliyetci gösteriyor 

mhp ye gönül veren ülkücü kardeşler 
akp ye gelin 

afrikada 
süt çocuklarına süt verelim 
tüm dünya türklerine baht olalım 
tüm aglayan mazlumlara umut olalım 

gelin hdpkk yı kazıyalım 

oysa 
mhp akp ile birleşip 
hdpkk yı kazıyalım diyor mu 
hayır 

pkk ile mücadelede 
ülkücü kardeşler 
birtek çözüm söyleyin mhp nin 

haydi allah ı olan yazsın 
mhp ne istiyor 

chp hdpkk ya oy topluyor ses yok 
bu mu mücade!e 

allahı olan
 hdpkk ile 
mhp nin mücade!e planını yazsın 

uygulamayan şerefsiz dir 

kardeşlerim 
mhp nin yahuda yönetimi 
ergeç deşifre olacak 
bekleyin 
hakikat e mevla görün der 
zahir olur ...

esselamu aleyküm ....

ottomanm2d.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder