5 Mart 2012 Pazartesi

Türkiye de ses getiren tespitler 1 - İLLÜMİNATİ OYUN KARTLARI


İllüminati isimli oyun kartlarını yabancı videolardan takip ettiğim ilk zamanalrda doğrusu olayın gerçeğine vakıf olamamıştım .


Daha sonra daha ayrıntılı bir araştırmaya giriştim, ve bu kartların oyun şirketinin sitesine ve farklı bilgilere ulaştım böylece yukarıdaki videoyu meydana getirecek bilgiler yerine oturmaya başladı .


 Bu videoyu yapmadan evvel Türkçede konuyla alakalı ne bir video ne de iyi bir araştırma yoktu .Sadece bir iki tane internet haber sitesinde öylece geçiştirilmiş bilgiler vardı .


Bu video yayına girdikten sonra bazı haber sitelerinde kullanıldı .

Türkiye de ilk defa bu konular TV kanalarrında konuşulur oldu ....

Programa çıkartılan şahıslar genelde kartları doğru dürüst incelememiş ve İllüminati nin nasıl bir yapılanma içinde olduğunu dahi bilmeyen kişilerdi.Programın birisi mesela bu kartları yorumlatmak züere TAROT kartlarından fal bakan birisini çağırmıştı :=)


HAARP - BLUE BEAM ve İLLÜMİNATİ OYUN KARTLARI ile ilgili araştırma ve Türkçede kolay anlaşılmayı sağlayan ilk videolaırnı yapmıak bana nasip oldu .

Video yaparken kullandığı teknik 6-10 dk yı geçmeeycek şekilde olayın özünü kavratacak haplar şeklinde tasarlanmış olmasından kaynaklanmaktadır.


 Daha önce facebbok da sadece yazılı bir metin olarak gezen Blue BEam i anlatan bir yazı vardı sadece ama kimse kafasında tam olarak tahayyül edemiyordu ,ve de birçoğu bunları okumakla zaman geçirmeye pek istekli dğeildi.

Yukarıdaki videonun izlenme rakamı 75 bini geçti ...

11 Mart 2011 den bu yana yaklaşık 1 sene içinde sadece benim sayfamdan izlenmiş olan rakam budur...BU videonun birçok kopyalanmış başka video sitelerinde ve profillerde yayınlanmış oldukları da düşünülürse  rahat 500 bine yakın bir izlenmenin olduğunu düşünüyorum ...








1 yorum: