21 Kasım 2012 Çarşamba

Hazreti İsa aleyhiselam





" Ben babasız dünyaya geldim ..
Allah'ın emriyle ana rahmine işlendim ..
dokuz aylık duruma birden geldim 

doğum olunca muradıma erdim ...

ben Meryemoğlu İsa yım

Allah'tan peygamberlik vasfını almayım
Allah' a hiçbir zaman şükürsüz kalmayın ...
Allah dilediğini taştan zuhur eder
dilediğini topraktan
dilediğini de rahimden

sakın ola aklınızın hükmetmediği işe girişmen
aklınızın olmadığı işe girerseniz günaha karışır beden

en güzel mutluluk
Allah' ı çok sevmek ...
ben pıhtıdan yaratılmış bir kul um
bana tapılmaz
beni çok severseniz
buna çok sevinirim
benim de Allah'ın yarattığı kullar gibidir bedenim
ben de hata yapar günah işlerim
pişman olur
göz yaşı döker
tövbe ederim ...

Allah a uyanları
habibini seçenleri çok severim
beni ondan çok sevenlere küserim
ben de onun yanında bir nefer im
salatü selam olsun ona
sevgili peygamberim ....

ben de yanıyorum aşkına duramıyorum
onu gördüm kopamıyorum
o Allah'ın resulüdür
hep Allah'tan istiyorum
ben en çok yakınında olayım
diyorum
bu hususta cimri olduğum için
Allahtan af diliyorum ...

şu anda Allahın verdiği makamda duruyorum
çok yakındır dünyaya iniyorum
zalimler çoğaldı dayanamıyorum
Allah'a gece gündüz yalvarıyorum
ben bile
hangi gün hangi sene olduğunu bilmiyorum
çok yakın olduğunu kıyamet alametlerinden anlıyorum ..

benim safımda olmak isterseniz
muhannat ve korkak olmanızı istemiyorum ...
beni Allahın habibinden üstün tutanlara öyle hırsım var ki
bir an önce insem de onlara ders versem
beni dinlemeyenlerin kafasını kessem
Allah için çalışan beden hiçbirşeyden korkmaz
ölüm bile kurtuluşa olur neden
gökyüzüne bakmaz mısınız
yıldızlar nasıl parlar
oraya iyi bak birşeyler al
Allah'ın yarattığı her şeyde bir sır var

onu bulur seçkin kullar
en çok sırlar sadalsuud da var ...
onu görmeden bile insanla irtibat sağlar
...
gücünü
ne kadar iyi bilersen
o kadar iyi keser
İsa kınından kılıcını çeker
bir an önce
gökyüzüne inmeyi bekler
o gece yeryüzünü sarar melekler
ellerini açar hep Allah a dua ederler
islamın hakimiyetini görecek putperestler
..
salih müslüman cuma gecelerini boşa geçirmez
Allah'ı arzulamayanla da sohbet edilmez
Allah ı arzulayanı da İsa reddetmez
ağını balık olmayan yere atarsan
balık girmez
ağını balıklı yere atarsan da bereket bitmez
benim nasihatımı alıpta uygulamazsanız
hiç bir değere gelmez ....
en güzel ilim Allah'ı tanımak
en güzel zikir Allah' a yapmak
en güzel dua Allah'a yalvarmak
en güzel secde Allah'a yapılan secde
başkasına yaparsa olur cehennemde
yıkılır gider kul a kulluk edende ..
kalbinizi karartmayın
hep doğru iş yapın ki yıkayın
zikir de yapın da nurlayın
salatü selam çekerseniz hiç korkmayın
ben hazreti İsa yım
ben de salatü selamdayım ...
hiç bırakmadım dilimden
Allah'ın habibine müptelayım
doğrudan kaçmayın ki
perdeniz açılıversin
... "

www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder