10 Kasım 2012 Cumartesi

Hazreti Süleyman aleyhiselam



benim dönemimde 
insanlar cinler hayvanlar 
ve doğada olan canlılar bana itaat ederdi 
hiç bir düşman bana zarar vermedi ..
çünkü onlar da biliyordu 
hazreti Süleyman herşeye hükmederdi ..
ona saldırırsak 
rüzgarı bile üzerimize gönderse bizi helak eder derlerdi 
onun için benden uzak dururlardı 
Allah'ın dinine saldırdıkları zaman 
görevli bir kuş bana muhbirlik yapardı 
oraya fil ordusunu ve kuvvetli cengaverleri gönderirdim 
hepsini toptan tüketirdim
ben bütün gayretimi 
düzen olsun diye 
Allah tanınsın diye 
bütün canlılar rahat etsin diye 
mücadele ettim 
başkası çalıŞırken ben hiç oturmak istemedim ..
neslimin gelecegi için çalıştım ..
hiç usanmadım 
yaptıkcada keyif aldım ..
peygamberlik ünvanımı Allah'tan aldım 
Allah'a düşman olanlarla ancak savaştım ..
ve onları mağlup ettim .
ben Allah'ın nimetlerinin hepsinden yararlandım ...
ben bedenimde bütün canlıların varlığını hissederim ..
onlar benden komut vermemi beklerlerdi ..
toprak lisana gelip benimle sohbet ederdi 
üzerime basan Allah a isyan eden kulların 
her bastıkca 
Allahım onları üzerimden kaldır 
onları taşıyamıyorum 
salih kullarınlan onları vurdur 
dayanamıyorum 
rabbim üzerime abdestli 
salih kullarını gönder derdi ...

duamdan sonra melekler hemen orayı temizlerdi ...
yeter ki Allah a yalvar 
Allah nasıl vermesin ...verir
Allah a öyle bir yalvardım ki 
Allah hiç kimsede olmayan 
mülk verdi ..

bir aslana dur dedigim zaman duruverirdi 
bir rüzgara bir yerin toprağını kaldır 
bu şehri kapat dediğim zaman 
hemen emrime girerdi 
ve şehir hiç görünmezdi
şu anda topragın altında 
birçok yerleşim yeri var
kiyamete yakın hepsi çıkacaklar ...
ben kayaya emrettigim zaman 
yerinden kalkardı 
ne kadar büyük olursa olsun mutlaka yapardı 
çok mağaraların önüne böyle taş koydum 
içinde mücevher olan mağaraları sardım
Allahın nasiplenecek kulları var onlara hazırladım 
başta kadir mehdi ..

en büyük özelliğim 
insanlar ve hayvanlar arasında mahkeme kurardım
insan 
hayvan karşısında haksızsa 
haklı olana sorardım 
aynı sana uygulanan cezayı 
ona uygulayayım mı ? diye
istemezsse kanuni haklara başvururdum
mesela hayvan haksızssa 
hiç kimse olmasa dahi yanında 
ona desem ki 
üç gün yemek yemeyecek şu alanı terketmeyeceksin desem 
ve ona uyardı
uymazsa hazreti Süleyman bunu anlardı 
bildiği için kuraldan çıkmazdı ...
insanı böyle şeye baş vurdursam 
her türlü hile yapardı ...
adaletli olan 
özü sözü doğru olan dünya ve ahirette işte bunlar gerçek kabadayı ..
ben bin sene yaşadım 
son nefesim geldiğini ölmeden önce anladım 
geçen ömrümümü düşündüm 
sanki hiç dünyada yaşamadım 
doğup gözümü açtım 
o anda şanki şimdi kapadım ..
o anda asamdan ses aldım 
" ya sultanım 
ben seni çok taşıyamadım 
geçen ömrünün yarısı kadar keşke seni tutsaydım"
ve hazreti Süleyman Allah a dua etti
" sen asamın duasını kabul et 
Allahım "dedi 
ve ölüm gerçekleşti
ve asası onu öyle tuttu ki 500 sene geçti 
asasının dibini kurtlar yedi 
asası hazreti süleymanla beraber yere düştü
o zaman halk onun öldüğünü anladı ...
hazreti Süleyman Allahtan izin aldı 500 sene hep kendine baktı 
o asa nın mücadelesi onu içten yaktı 
asaya olan saygısından 
asa yı Allah cennete aldı 
o da cennette hazreti Süleyman la kalacaktı 
Allahin dostunu seversen 
Allah seni ondan ayırmaz 
iki cihanda bile bırakmaz ...
....
o 500 senede karşıma gelenleri ruhum hep görürdü 
gene süleyman bize birşey yapacak diye 
yanıma yaklaşmazlardı 
Allah onlara korku verdi 
hiç bir yaratılanda ölümü hükümdarlık ettiğini kim bildi 
ve kim gördü 
o da hazreti süleymana nasip oldu ....

---------------------
zenginlik istiyorsunuz 
zenginliğin namaz olduğunu bilmiyor musunuz ?
bilmiyorsanız ben söylüyorum 
namaz hem sıhhat zenginliği 
hem maddi hem manevi zenginlik 
namazı bırakmayan 
hiç bir insan göremezsin ki aç kalsın 
namazını seri kılan 
mutlaka arzuladığına ulaşır 
dünyada bereketi istese de olur 
ahirette de olur
namaz en doğru yoldur ...
her yaratılanın iyi olmasını istiyorsan onlara merhametini göster 
elinden geldigi kadar da iyilik yap 
onları Allah'a yaklaştırmak istiyorsan 
geceleri de kalk 
Allah a el aç 
dua yap 
onlar için eğer gözyaşı dökersen 
dua nın kabul oldugunu anla 
o zaman oldun sen 
en yüksek makamda ..
evliyalar da peşine takılır 
en sadık müritlerin olur 
seninle kalır 
çevren genişler çoğalır 
dünyadaki en güzel lezzet ve tattır .

insanları Allah'a bagladıkca keyif alır 
Allah'a adımını at 
Allah o adımını alır 
arkadan öbür adımını da at da öbürü de orada kalır
artık sağlam kaleye girdin 
artık yaptığın Allah içindir ...
....
ben çok yumuşak kalpliyim 
istediğim vakit hiç tereddüt etmem 
alacağımı bilirim ..

yaradandan birşey eksilmez 
Allah böyle buyurdu :

"benden isteyene mutlaka veririm 
endişe yapanı geri çeviririm "

benim böyle hiç şüphem olmadı 
isteyince 
istediğimi fazlasıyla verdi 
hükümdar oldum kurda kuşa
sultan oldum 
maddi manevi herşeye 
benim dönemime aittir bu 
bunu herkes bile

başka sultanlar da geldi geçti 
kimisi Allah için mücadele etti 
kimisi de kendini ilah etti

kendisini ilah edenler 
ebedi olacak cehennemin ateşi

Allah için sultanlık edenler 
verilecek onlara cennetin en güzel yeri

bu söylediklerimden nasihat alın 
ölümün hangi saniye gelecegini bilmiyorsunuz 
her saniyenin sonunuz olduğunu düşünün 
ona göre yaşayın 
öyle olursanız dünya ve ahiret hayatınız mahmur olur
nasihatlarıma uymamazlık yapmayın ...
kuran a hiç ihmal olmayin 
onda yaradanın sözleri vardır 
okumayı bırakmayın ..
yarın kıyamet günü çok utanırsınız 
vakit varken hazırlanmalısınız 
...
ilk ve son peygamberimiz 
Allah'ın habibi ve nebisi resulumüz 
kainatta hayat yokken 
o sultan oldu 
ve kainat kapanana kadar 
Allah a yemin ederim ki 
kesinlikle bitmeyecek
o bütün yaratılanların güzelliği toplansa onun yanında görünmezdi
bütün yaratılanların gücü toplansa 
vallahi ona yetişemezdi

bütün insanların merhameti toplansa 
yine onun yanında merhameti çökerdi
ama allahın merhametinin yanında 
habibinin merhameti zerreden zerreydi ..
" onu yaratmasaydım 
hiç bir şeyi yaramazdım " yaradan dedi
ona uyun ona yürüyün 
onu hiç terk etmeyin 
onun tek Allah a gitmekti derdi 
o Allahın nebisi 
resulü ekrem efendi .

Dünyanin neşesine bakmayın 
dünyada neşe mi vardır 
dünya bir mekteptir
bütün kainatta 
hoca 
hazreti Muhammed Mustafa 
onun emrine uyup çalışan 
alır en yüksek diploma .. 

http://www.facebook.com/ottomanm2d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder