19 Ocak 2013 Cumartesi

EĞİTİM+DİL MANİPÜLASYOnLARI DEŞİFRE 2


  
--------------------------------------------
 Akıl soğuktur 
 tepkiseldir ---faydacıdır ...

   Akıl bilgisayar gibidir 
   a noktasına şu zamanda varırım vs şeklinde çalışır 

 ***ama nereye gidileceğini gönül söyler....****

 batılılarda GÖNÜL kelimesi yoktur ...

 gönül eğitimi ülkemizde kültür olarak mevcut idi ,bu bilinçli şekilde zaafiyete uğratıldı  .
--------------------------------------
 Kişilerin olduğu gibi 
  toplumların da gönlü vardır....o da KÜLTÜRDÜR

 Bir toplumun gönlü binlerce yıllık birikimiyle nereye gideceğini kültürür sayesinde bilir .

 -----
  Sömürgeci zihniyet  ....AŞAĞILIK kompleksi aşıladığı toplumlar vasıtasıyla  ....
 halkların Gönül bağlantısını kopartır ...

 ve onu köle bir zihniyete mahkum eder...

  -----
   Asıl sorun klasik sömürgeyle bir ülkenin zenginliklerinin gitmesi değildir ..
 çünkü zenginlikler tekrar elde edilebilir...

 ama zihinlerde meydana getirilen kölelik...tutusaklık gitmez...

  kaybedilen kültür geri gelmez...

  ----
 EĞİTİM bir milletin TEDAVİ edilmesi için en gerekli unsurdur...
  ----
  Batı sömürgeci kültürü bir ülkeTARİHİNİ tahrif eder
 dilini tahrif 
  bilimini tahrif eder...

  Ve o millet nereden geldiğini unutunca nereye gideceğini de unutur ...
 aşağılık kompleksi olan bir halk haline gelince 
YABANCI DANIŞMANLARA eğitim sistemini teslim eder...

  -------
  DİL düşünceyi meydana getiren kodlardır...

 Bir dilin verileri kelimelerdir...
 kelimler ile beyindeki imgeler arasında doğrudan bağlantılar mevcuttur .

 AĞAÇ kelimesi söylendiğinde zihinde AĞAÇ imgesi meydana gelir .

  sayılar matematiksek kodlamalardır ve akıldaki fikirlerin sayısal karşılıklarıdır ama bir olayı anlatmaktan acizdirler .

  Oysa kelimeler Dİl kodlarıdır ve düşüncede varolan her türlü veriyi aktarabilir
  ayrıca 
 beynin bu düşünceleri depolaması için de gerekli olan yine kelime şeklindeki girdilerdir. 

 ----
 Gördüğümüz bir şeyi de kelimeler vasıtasıyla aklımıza aktarırız...
  görsellik tek başına zihinde yer tutmaya yetmez...
  
  kelime-renk-sayı-ışık- hepsi beraber belleğe aktarılır bu çağrışımlardan bir tanesi o hatıranın güncellenmesine yardım eder .

 ama hatırayı anlatabilmek yalnızca DİL ile mümkündür !

 ----
  bir dilde DNA gibi genetiksel olarak getirilen kodlamalar da mevcuttur .

   Bu kodlar mesela bir ölünün ardından sözel yolla acının aktarılması = ağıt olabilir ...


   bir hissiyatın dışavurumu şiir olabilir...
   bir bilginin aktarılması için efsaneler masallar olabilir....

 ------
 Mesela doğu kültürlerinde cadı korkusu yoktur...
 cadı kültü batıya ait bir unsurdur...

 ama tahrif edilmiş kültürün için bu korku ve bu unsur da yerleştirilir...
  böylece batılının korkuları da o  dili bozulan milletin korkusu haline dönüşür...

 ----KOMPLEKS oluşturma ---
  Aşağılık duygusu oluşturulan toplumlar kendilerini faydasız görür .
  
  bıçağın en  iyisi kendi ülkesinde yapılır ama buna inanmaz. 
 made in switzerland yazısı arar ...

 en güzel kumaşı kendisi üretir ama buna inanmaz
 gider made in france yazısı arar...

 en güzel ayakkabıyı kendisi yapar ama buna güvenmez gider 
 made in italy yazısı arar...

 çünkü düşünce yapısı hapsedilmiştir ...

 " biz yapamayız
 bizden adam olmaz
   su akar türk bakar ....vs "

  faydalı bir şey yapamayacağına dair ÖZDEYİŞLER oluşturmak ve yaymak SÖMÜRGE bilinci oluşturma AJANLARININ vazifesidir..

 Bunlar bir eğitim kurumunda çalışıyor olabilirler...
  Bir DANIŞMAN pozisyonunda olabilirler...

 ama isimlerinin önüne bir prof. titri almış da olsalar..
vazifeleri HALKTA AŞAĞILIK KOMPLEKSİ oluşturma görevidir....

 Özellikle 1980-90 larda çok şahit olunun sözlerdi 
   BİZDEN ADAM OLMAZ !

  Bu düşünceyi  besleyecek KARİKATÜRLER...
  çok eğlenerek izlediğimiz TİYATRO piyesleri...
   sinema filmleri de etkili olmuştur ....

---EĞİTİMİN SİSTEM OLARAK SÜREKLİ DEĞİŞTİRİLMESİ ---

  Sistemler köklü olmaktan çıkartılıp , değişken hale getirilir .
  Bir yerde İLERİ adına bir şey varsa hooop tartışılmadan alınır .
    ama en kötü halleriyle alınır .

 Mesela 1990 lı yıllarda KREDİLİ sistem diye birden başlatılan bir sistem oldu ....ABD de kredili sistem varmış...aslolan yıl değil ders saatiymiş...dendi...amaçlarından bir tanesi de öğrencilerin güya okullara kitapsız gelip okullara dolap konmasını vs da içeriyordu...
   Bu başarılı olmadı ve 3-4 yıl sonra iptal edildi..

 SÜPER LİSE kavramı ortaya atıldı...

  Anadolu liselerine alternatif gibi gösterildi...hazırlık sınıfı da konulmuştu ...ama ömrü birkaç yıllla sınırlı kaldı ...
  
   her 10 senede yeni okul adları
yeni okul türleri türetmekte usta hale geldik ..

 Ama asıl olan şeyin bir bilgiyi öğrenmeyi başaracak öğrenciler yetiştirmek olduğunu YABANCI DANIŞMANLARIMIZ pek göstermek istemediler. 

  ----------------------------
     Bir bilgiyi öğrenebilecek muhakeme ve bilgiye sahip olmak...
  onu arayıp bulabilmek ...işte eğitimin temel meselesi bu olmalıydı....ama biz ayrıntılarda boğdurulduk .

 *****************
 KARİYER ZAAFİYETİ (!)
********************
   Ünvanların YABANCI sisteme hayranlığı beslediği bir durumdayız...

  Üniversite öğrencisinin hayali YURTDIŞINDA YÜKSEK LİSANS
   yüksek lisans öğrencisinin hayali YURTDIŞINDA DOKTORA...
  doktora öğrencisinin özlemi YURTIŞINDA PROFESÖRLÜK ünvanı ...

    BATILI bir okul olsanız bir 3 .dünya ülkesinden birkaç tane zeki kişiye ihtiyacınız olsa sadece mektup yazmanız yeterli olacaktır ....

 Oltayı sallamaları yeterlidir...en irilerini en verimlilerini anında alırlar...

  İngilizce ingilterede okunur DÜSTURUNU dünyanın her yerine slogan yapanlar...
   batı özlemi içinde çırpınan çocuklara yağmurdan ve buluttan başka özelliği olmayan toprakları ders kitaplarında sokak sokak cadde cadde ezberleterek ....kendisine kul eder.

   prof. batıya köle olur...
            doçent köle...
                     yüksek lisans öğrencisi köle...
  ve köle nesiller türer elbette onların okutacağı öğrenciler de bundan farksız olmayacaktır .

 ---------


      Bu resim İtalya nın Bologna şehrindeki bir okulu konu alıyor .Sözkonusu okul avrupanın ilk üniversitelerinden bir tanesi olmakla nam salmış 1088 de kurulmuş .
Resimde Henry of Germany öğrencilere bir konuşma yapıyor .         O dönem avrupasındaki MÜSLÜMAN etkisini ortaya koymak açısından muazzam bir örnek .

    BUgün avrupanın kilise okullarına öykünerek Osmanlı nın bile kurduğu okullarda KARDİNAL kıyafetleri ile mezun ediliyor öğrenciler ...


   Oysa 500 sene önce avrupalılar MÜSLÜMAN gibi giyinmeyi ve görünmeyi bir ASALET kabul ediliyordu .


------------------------------------------------
Ressam : Laurentius de Voltolina
eserin orijinal adı : Liber ethicorum des Henricus de Alemannia

bulunduğu yer : Berlin/Staatliche Museen Preussiischer Kulturbesitz, Min. 1233 
-------------------------------------------------  
   
EĞİTİM EMPERYALİZMİ 
-------------------------------
" Bana 7 yaşından küçük bir çocuk verin , ve size onun Roma inancına bağlılığını garanti edeyim " Jesuit 

   ingiltere bilimin beşiği diye yuttururlar küllüm yalan 
**çelikte ve mühendislikte almanya önemlidir 
en çok almanların mühendislik normları kullanılır ..

**matematikte fransa 

**sanat ve müzikte italya 

**matematik mühendislik sanat sporda parapsikoloji tıpta ruslar

**elektronik japon 

**silah sanayi rus ve amerika

ama bunu göstermez hırsızlar 
dünya basını 
yahudoğlunun elinde oldugu için 
ve yahudaoğlunun da merkez üssü ingiltere amerika oldugu için
dünyada ne bulunsa ingiliz bulmuş gibi lanse edilir ...
----------------------------------------------------------

“     Batı ve ABD’nin başlıca marifeti ; 
kültürel soykırım (dilin yok edilmesi, yabancı dilde eğitim, gelenek göreneklerin yok edilmesi vs.)ve biyolojik soykırım ( sahte gıdalar, sahte aşılar) yapmaktır. 


    İngilizler İrlandalılara da dillerini unutturdular örneğin.


    Türkiye’de Amerikan diliyle eğitim yapan okulların varoluşu, 1946-47 de İsmet İnönü’nün Amerikalılarla yaptığı gizli anlaşmalarla başladı.

    İnönü, anlaşma maddelerinin hiçbirisine itiraz etmeden Türk eğitimini Amerikalılara teslim etmiştir.

    Bu anlaşmalardan bir tanesi yakın zamanda deşifre oldu. 

    Dili yok olmuş bir milletin düşünme kabiliyeti bitmiş, zihni ve gönlü köleleşmiştir. 

    Papaz üniversitelerinde okumak, master yapmakla hava atan bir sınıf geliştirildi.

    Osmanlının kurduğu Mekteb-i Mühendishane (İTÜ) bile, öğrenci ve hocaların itirazlarına rağmen adım adım ,sessizce İngilizce eğitime çevrildi. 

    Küresel güç şimdilerde, biyolojik soykırımı ortaya çıkaracak çalışmaları engellemek için Cerrahpaşa , Çapa Tıp fakültelerinde farklı tezgahlar kuruyor. 

    Bize uygulamak istedikleri, zihin ve gönüllerimizin sömürgeleştirilmesidir ve bunu durdurmalıyız ve Türkiye hızla uyanmaktadır. ”    ( Prof. Oktay Sinanoğlu )

 

kardeşlerim ..
dil merkür karakterlidir 
gezegensel olarak merkür etkilerini inceleyelim ...
en temel etki iletişim

   
aile , iş  , sinir iletimi
akıl -hafıza 

çocuklar 
ikizlik 
arkadaşlık 
haberleşme 
kısa yolculuk lar
merkür karakterlidir 

bu şu demek :

-----------------------
türkce biliyorsanız 
türk ile konuşur 
türk ile arkadaşlık eder 
türk ile evlenir aile kurar 
türk ile kısa yolculuk yapar yoldaş olursun 


merkür etkisinde 
arkadaş olmak için dil gerekli 


bakalım şeytanoglu bize  dil ini ögretmek için niçin 
bu çabayı gösteriyor ülkesinde dil okulları açıyor 
dil köyleri açıyor 
dil ilçeleri açıyor 
hatta bu iyilikleri yetmiyor 
evlerini dahi açiyorlar 

ingilizler hep böyle yardımseverdir desek

kargalar bile güler 

ingiliz de kolonileşme tekniği vardır :


bu parazitler 
önce bunak bir çift olarak etkileyecekleri ülkede bir köye yerleşir 
başlar havayı koklamaya 
bu parazit bunak 
gittiği yerli halk ın dilini 3 ayda ögrenir 
yalan !
10 yıl ülkesinde özel eğitilmiştir 

----------- 

gelelim bizim ülkemize gelen parazit kolonici bunaklara 

halk ın dilini öğrenir 
halkın yediğinden yer 
giyer 
dine de saygılıdır (!)

sonra bu bunaklar evlerinde başlarlar misafir ağırlamaya 

sonra işci aramaya 
ne hikmetse 
kendi dilini bileni ararlar 
ve 3 kat üçret verirler 
ve onunla ingiltereye giderler 
dönünce bu işci 
ballandıra ballandıra ahaliyi gaza getirir ...
parazit koloni ye 5 bunak daha eklenir 
köyde olur 6 ev 

hepsi işci alır 
ve hepsi nedense türk kültürünü çok sevmiş ve tanııtacaktır 
ancak bu üç misli maaş için ingilizce şarttır 
başlar dil öğretmeye 

köy deki uyanıklarda 
vay üç misli maaş 
başlarlar gizli gizli ingilizce ögremeye 
bu kolonicilerin zamanla sayısı artar 

türkce hayranı bu parazitler kalabalıklaşınca 
ibadet akıllarına gelir 
kilise için 
rica ederler 
köyün kilisesi de olur 
kiliseye ıingilizce bilen ırgat aranır 
oda tamam 
başlarlar şimdi kilise tanıtmaya ..

kardeşlerim 
ingiliz kolonileşme teknikleri ceşitli ve 
düzenbazlık doludur 
konumuza donelim 

***************merkür ün arkadaşlığı etkilediğini gördük 

yabancı dil gilizce olursa ne olur 
bakalm 

yabancı egitim dil yabancı kültürler 
jüpiter karakterli 
gezegensel açalım 
din i etkiler 
yüksek öğrenimi etkiler 
uzun yolculukları etkiler 

yani uzun yolculukta önce bildiginiz dil deki ulus 
öğrenmek istediginiz dildeki ulus sizi çeker 
ögrendiginiz dil in hangi dine baglı oldugu da önemli 
zira 
din inizi etkiliyor 

şimdi ben müslümanım ingilizcede biliyorium beni etkilemedii diye düşünen olabilir

etki kişiye göre 
aileye göre 
degişik patalojilere yol açar 

şimdi ingiliz 
kendini arkadaş yaptı 
sevdirdi aileden yaptı 
egitimde ingiliz i sevdik 
din ini otomatik pilot olarak dinimize kattık 
bilinçli müslüman zor etkilenirde 
namaz yok oruç yok kuran yok müslüman kesin etkileniyor 

egitimde etkileniyor 
dünya görüşünde etkileniyor ..
gelelim ülkemize 

egitimde yabancı dil ingilizce 
üniversiteyi bitirdin 
yüksek lisans için toefl sınavı 
işte burası 
sömürge ligin düdügü 
lisans üstü egitim için ingilice bariyer 
olamazzzzzz
oldu bile 
lisede üniversitede geçer mot aldım 
olsun o sayılmaz 
biz bir sınav yapalım 

mühendis hacim integralinden sinav olmaz 
hekim branşından 

önce ingilizceeeeeee

sonra 
ingilizce bilim dergilerinde makale yayınlayıp 
manasız teferruatınn tetkikinde 
prof olacaksın 
bu ne demek 

ingiliz ce bilmezsen bilim yasak demek .

ingiliz türkce bilmezse bilim serbest 
türk ingilizce bilmezse bilim yasak 

adaletin bu mu ingiliz 
cevap 
evet 
ingiliz doguştan 
sahtekar 
hırsız 
düzenbazdır 

birde bizim gibi bu sistemi kabul eden ülkeler in üniversitelerinin 
amerika ve ingilterede kardeş üniversiteleri vardır 
lisans üstü egitime oraya giderler 
şimdi sorarsınız 
bu şeytanlar 
bu egitimde acaba ne yapıyor 
kardeşlerim 
bu şeytanlar sömürgeye verilecek bilgiyi ayırmışlar 
gereksiz bir konuda doktora yapıp geliyorsunuz 
bir dönemaldıgım egitim türkiyede yok diye sızlanan çoktu 
aldıgı eggitim sadece o üniversitede ve kürsüde

dünyada yok 
türkcesi 

manasız teferruatın tetkikinde 
doktor 

on yıl önce tübitak uzaya uydu fırlatalım 
gazetelere ilan vermiş 
uydu tencere kadar 

elektik muhendisi elektronik optik makina 
aranıyoooor ..
sonuç 
cezve kadar uydu yapılamadı niçin 

ingiliz mühendise 
yakıt 
roket bilgisi vermemiş 
uzay dinamigi 
bilgisi yok 

manasız teferruatın tetkikini vermiş 

imalat olmuyor ..

her türlü bilimde fuzuli huzuli 
gereksiz zamankaybı 
lisans üstü programlardan 
ingilizce sayesinde seç begen al 
her türlü bilimde 
bu dil oyunu ile 
ülkemizin bilim gelecegi 
haciz de
ipotekte 

bilim gelecegi yok zaten 

ingilizce denen illet 
çöpe atılmal okullardan da 
kaldırılmalı 
toefll sınavı 
sömürge sınavıdır 
ögrenmek isteyen her dili ögrenebilir 

ancak böyle 
sömürge yönlendirici egitimi kısıtlayıcı dil olmaz 

şu an ingiltere sadece dil den kazanç sagliyor 
ve bu kazanç
devam ediyor 

sömürge ligin anahtarı dil 
dil yalanı ile egitimi kendine bagla
sıfır parent ile üniversitelerimiz manasız teferruatın tetkikinde dünya şampiyonu 

kardeşlerim 
ingilizce bu ulustan atıldığı gün bayram dır 

esselamu aleyküm 

www.facebook.com/ottomanm2d
ottomanm2d.blogspot.com


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder