--------------------------------------------
Akıl soğuktur
tepkiseldir ---faydacıdır ...
Akıl bilgisayar gibidir
a noktasına şu zamanda varırım vs şeklinde çalışır
***ama nereye gidileceğini gönül söyler....****
batılılarda GÖNÜL kelimesi yoktur ...
gönül eğitimi ülkemizde kültür olarak mevcut idi ,bu bilinçli şekilde zaafiyete uğratıldı .
--------------------------------------
Kişilerin olduğu gibi
toplumların da gönlü vardır....o da KÜLTÜRDÜR
Bir toplumun gönlü binlerce yıllık birikimiyle nereye gideceğini kültürür sayesinde bilir .
-----
Sömürgeci zihniyet ....AŞAĞILIK kompleksi aşıladığı toplumlar vasıtasıyla ....
halkların Gönül bağlantısını kopartır ...
ve onu köle bir zihniyete mahkum eder...
-----
Asıl sorun klasik sömürgeyle bir ülkenin zenginliklerinin gitmesi değildir ..
çünkü zenginlikler tekrar elde edilebilir...
ama zihinlerde meydana getirilen kölelik...tutusaklık gitmez...
kaybedilen kültür geri gelmez...
----
EĞİTİM bir milletin TEDAVİ edilmesi için en gerekli unsurdur...
----
Batı sömürgeci kültürü bir ülkeTARİHİNİ tahrif eder
dilini tahrif
bilimini tahrif eder...
Ve o millet nereden geldiğini unutunca nereye gideceğini de unutur ...
aşağılık kompleksi olan bir halk haline gelince
YABANCI DANIŞMANLARA eğitim sistemini teslim eder...
-------
DİL düşünceyi meydana getiren kodlardır...
Bir dilin verileri kelimelerdir...
kelimler ile beyindeki imgeler arasında doğrudan bağlantılar mevcuttur .
AĞAÇ kelimesi söylendiğinde zihinde AĞAÇ imgesi meydana gelir .
sayılar matematiksek kodlamalardır ve akıldaki fikirlerin sayısal karşılıklarıdır ama bir olayı anlatmaktan acizdirler .
Oysa kelimeler Dİl kodlarıdır ve düşüncede varolan her türlü veriyi aktarabilir
ayrıca
beynin bu düşünceleri depolaması için de gerekli olan yine kelime şeklindeki girdilerdir.
----
Gördüğümüz bir şeyi de kelimeler vasıtasıyla aklımıza aktarırız...
görsellik tek başına zihinde yer tutmaya yetmez...
kelime-renk-sayı-ışık- hepsi beraber belleğe aktarılır bu çağrışımlardan bir tanesi o hatıranın güncellenmesine yardım eder .
ama hatırayı anlatabilmek yalnızca DİL ile mümkündür !
----
bir dilde DNA gibi genetiksel olarak getirilen kodlamalar da mevcuttur .
Bu kodlar mesela bir ölünün ardından sözel yolla acının aktarılması = ağıt olabilir ...
bir hissiyatın dışavurumu şiir olabilir...
bir bilginin aktarılması için efsaneler masallar olabilir....
------
Mesela doğu kültürlerinde cadı korkusu yoktur...
cadı kültü batıya ait bir unsurdur...
ama tahrif edilmiş kültürün için bu korku ve bu unsur da yerleştirilir...
böylece batılının korkuları da o dili bozulan milletin korkusu haline dönüşür...
----KOMPLEKS oluşturma ---
Aşağılık duygusu oluşturulan toplumlar kendilerini faydasız görür .
bıçağın en iyisi kendi ülkesinde yapılır ama buna inanmaz.
made in switzerland yazısı arar ...
en güzel kumaşı kendisi üretir ama buna inanmaz
gider made in france yazısı arar...
en güzel ayakkabıyı kendisi yapar ama buna güvenmez gider
made in italy yazısı arar...
çünkü düşünce yapısı hapsedilmiştir ...
" biz yapamayız
bizden adam olmaz
su akar türk bakar ....vs "
faydalı bir şey yapamayacağına dair ÖZDEYİŞLER oluşturmak ve yaymak SÖMÜRGE bilinci oluşturma AJANLARININ vazifesidir...
Bunlar bir eğitim kurumunda çalışıyor olabilirler...
Bir DANIŞMAN pozisyonunda olabilirler...
ama isimlerinin önüne bir prof. titri almış da olsalar..
vazifeleri HALKTA AŞAĞILIK KOMPLEKSİ oluşturma görevidir....
Özellikle 1980-90 larda çok şahit olunun sözlerdi
BİZDEN ADAM OLMAZ !
Bu düşünceyi besleyecek KARİKATÜRLER...
çok eğlenerek izlediğimiz TİYATRO piyesleri...
sinema filmleri de etkili olmuştur ....
---EĞİTİMİN SİSTEM OLARAK SÜREKLİ DEĞİŞTİRİLMESİ ---
Sistemler köklü olmaktan çıkartılıp , değişken hale getirilir .
Bir yerde İLERİ adına bir şey varsa hooop tartışılmadan alınır .
ama en kötü halleriyle alınır .
Mesela 1990 lı yıllarda KREDİLİ sistem diye birden başlatılan bir sistem oldu ....ABD de kredili sistem varmış...aslolan yıl değil ders saatiymiş...dendi...amaçlarından bir tanesi de öğrencilerin güya okullara kitapsız gelip okullara dolap konmasını vs da içeriyordu...
Bu başarılı olmadı ve 3-4 yıl sonra iptal edildi..
SÜPER LİSE kavramı ortaya atıldı...
Anadolu liselerine alternatif gibi gösterildi...hazırlık sınıfı da konulmuştu ...ama ömrü birkaç yıllla sınırlı kaldı ...
her 10 senede yeni okul adları
yeni okul türleri türetmekte usta hale geldik ..
Ama asıl olan şeyin bir bilgiyi öğrenmeyi başaracak öğrenciler yetiştirmek olduğunu YABANCI DANIŞMANLARIMIZ pek göstermek istemediler.
----------------------------
Bir bilgiyi öğrenebilecek muhakeme ve bilgiye sahip olmak...
onu arayıp bulabilmek ...işte eğitimin temel meselesi bu olmalıydı....ama biz ayrıntılarda boğdurulduk .
*****************
KARİYER ZAAFİYETİ (!)
********************
Ünvanların YABANCI sisteme hayranlığı beslediği bir durumdayız...
Üniversite öğrencisinin hayali YURTDIŞINDA YÜKSEK LİSANS
yüksek lisans öğrencisinin hayali YURTDIŞINDA DOKTORA...
doktora öğrencisinin özlemi YURTIŞINDA PROFESÖRLÜK ünvanı ...
BATILI bir okul olsanız bir 3 .dünya ülkesinden birkaç tane zeki kişiye ihtiyacınız olsa sadece mektup yazmanız yeterli olacaktır ....
Oltayı sallamaları yeterlidir...en irilerini en verimlilerini anında alırlar...
İngilizce ingilterede okunur DÜSTURUNU dünyanın her yerine slogan yapanlar...
batı özlemi içinde çırpınan çocuklara yağmurdan ve buluttan başka özelliği olmayan toprakları ders kitaplarında sokak sokak cadde cadde ezberleterek ....kendisine kul eder.
prof. batıya köle olur...
doçent köle...
yüksek lisans öğrencisi köle...
ve köle nesiller türer elbette onların okutacağı öğrenciler de bundan farksız olmayacaktır .
---------
Bu resim İtalya nın Bologna şehrindeki bir okulu konu alıyor .Sözkonusu okul avrupanın ilk üniversitelerinden bir tanesi olmakla nam salmış 1088 de kurulmuş .
Resimde Henry of Germany öğrencilere bir konuşma yapıyor . O dönem avrupasındaki MÜSLÜMAN etkisini ortaya koymak açısından muazzam bir örnek .
BUgün avrupanın kilise okullarına öykünerek Osmanlı nın bile kurduğu okullarda KARDİNAL kıyafetleri ile mezun ediliyor öğrenciler ...
Oysa 500 sene önce avrupalılar MÜSLÜMAN gibi giyinmeyi ve görünmeyi bir ASALET kabul ediliyordu .
------------------------------------------------
Ressam : Laurentius de Voltolina
eserin orijinal adı : Liber ethicorum des Henricus de Alemannia
bulunduğu yer : Berlin/Staatliche Museen Preussiischer Kulturbesitz, Min. 1233
-------------------------------------------------
EĞİTİM EMPERYALİZMİ
-------------------------------
" Bana 7 yaşından küçük bir çocuk verin , ve size onun Roma inancına bağlılığını garanti edeyim " Jesuit
ingiltere bilimin beşiği diye yuttururlar küllüm yalan
**çelikte ve mühendislikte almanya önemlidir
en çok almanların mühendislik normları kullanılır ..
**matematikte fransa
**sanat ve müzikte italya
**matematik mühendislik sanat sporda parapsikoloji tıpta ruslar
**elektronik japon
**silah sanayi rus ve amerika
ama bunu göstermez hırsızlar
dünya basını
yahudoğlunun elinde oldugu için
ve yahudaoğlunun da merkez üssü ingiltere amerika oldugu için
dünyada ne bulunsa ingiliz bulmuş gibi lanse edilir ...
----------------------------------------------------------
“ Batı ve ABD’nin başlıca marifeti ;
kültürel soykırım (dilin yok edilmesi, yabancı dilde eğitim, gelenek göreneklerin yok edilmesi vs.)ve biyolojik soykırım ( sahte gıdalar, sahte aşılar) yapmaktır.
İngilizler İrlandalılara da dillerini unutturdular örneğin.
Türkiye’de Amerikan diliyle eğitim yapan okulların varoluşu, 1946-47 de İsmet İnönü’nün Amerikalılarla yaptığı gizli anlaşmalarla başladı.
İnönü, anlaşma maddelerinin hiçbirisine itiraz etmeden Türk eğitimini Amerikalılara teslim etmiştir.
Bu anlaşmalardan bir tanesi yakın zamanda deşifre oldu.
Dili yok olmuş bir milletin düşünme kabiliyeti bitmiş, zihni ve gönlü köleleşmiştir.
Papaz üniversitelerinde okumak, master yapmakla hava atan bir sınıf geliştirildi.
Osmanlının kurduğu Mekteb-i Mühendishane (İTÜ) bile, öğrenci ve hocaların itirazlarına rağmen adım adım ,sessizce İngilizce eğitime çevrildi.
Küresel güç şimdilerde, biyolojik soykırımı ortaya çıkaracak çalışmaları engellemek için Cerrahpaşa , Çapa Tıp fakültelerinde farklı tezgahlar kuruyor.
Bize uygulamak istedikleri, zihin ve gönüllerimizin sömürgeleştirilmesidir ve bunu durdurmalıyız ve Türkiye hızla uyanmaktadır. ” ( Prof. Oktay Sinanoğlu )
kardeşlerim ..
dil merkür karakterlidir
gezegensel olarak merkür etkilerini inceleyelim ...
en temel etki iletişim
aile , iş , sinir iletimi
akıl -hafıza
çocuklar
ikizlik
arkadaşlık
haberleşme
kısa yolculuk lar
merkür karakterlidir
bu şu demek :
-----------------------
türkce biliyorsanız
türk ile konuşur
türk ile arkadaşlık eder
türk ile evlenir aile kurar
türk ile kısa yolculuk yapar yoldaş olursun
merkür etkisinde
arkadaş olmak için dil gerekli
bakalım şeytanoglu bize dil ini ögretmek için niçin
bu çabayı gösteriyor ülkesinde dil okulları açıyor
dil köyleri açıyor
dil ilçeleri açıyor
hatta bu iyilikleri yetmiyor
evlerini dahi açiyorlar
ingilizler hep böyle yardımseverdir desek
kargalar bile güler
ingiliz de kolonileşme tekniği vardır :
bu parazitler
önce bunak bir çift olarak etkileyecekleri ülkede bir köye yerleşir
başlar havayı koklamaya
bu parazit bunak
gittiği yerli halk ın dilini 3 ayda ögrenir
yalan !
10 yıl ülkesinde özel eğitilmiştir
yabancı egitim dil yabancı kültürler
jüpiter karakterli
gezegensel açalım
din i etkiler
yüksek öğrenimi etkiler
uzun yolculukları etkiler
yani uzun yolculukta önce bildiginiz dil deki ulus
öğrenmek istediginiz dildeki ulus sizi çeker
ögrendiginiz dil in hangi dine baglı oldugu da önemli
zira
din inizi etkiliyor
şimdi ben müslümanım ingilizcede biliyorium beni etkilemedii diye düşünen olabilir
etki kişiye göre
aileye göre
degişik patalojilere yol açar
şimdi ingiliz
kendini arkadaş yaptı
sevdirdi aileden yaptı
egitimde ingiliz i sevdik
din ini otomatik pilot olarak dinimize kattık
bilinçli müslüman zor etkilenirde
namaz yok oruç yok kuran yok müslüman kesin etkileniyor
egitimde etkileniyor
dünya görüşünde etkileniyor ..
gelelim ülkemize
egitimde yabancı dil ingilizce
üniversiteyi bitirdin
yüksek lisans için toefl sınavı
işte burası
sömürge ligin düdügü
lisans üstü egitim için ingilice bariyer
olamazzzzzz
oldu bile
lisede üniversitede geçer mot aldım
olsun o sayılmaz
biz bir sınav yapalım
mühendis hacim integralinden sinav olmaz
hekim branşından
önce ingilizceeeeeee
sonra
ingilizce bilim dergilerinde makale yayınlayıp
manasız teferruatınn tetkikinde
prof olacaksın
bu ne demek
ingiliz ce bilmezsen bilim yasak demek .
ingiliz türkce bilmezse bilim serbest
türk ingilizce bilmezse bilim yasak
adaletin bu mu ingiliz
cevap
evet
ingiliz doguştan
sahtekar
hırsız
düzenbazdır
birde bizim gibi bu sistemi kabul eden ülkeler in üniversitelerinin
amerika ve ingilterede kardeş üniversiteleri vardır
lisans üstü egitime oraya giderler
şimdi sorarsınız
bu şeytanlar
bu egitimde acaba ne yapıyor
kardeşlerim
bu şeytanlar sömürgeye verilecek bilgiyi ayırmışlar
gereksiz bir konuda doktora yapıp geliyorsunuz
bir dönemaldıgım egitim türkiyede yok diye sızlanan çoktu
aldıgı eggitim sadece o üniversitede ve kürsüde
dünyada yok
türkcesi
manasız teferruatın tetkikinde
doktor
on yıl önce tübitak uzaya uydu fırlatalım
gazetelere ilan vermiş
uydu tencere kadar
elektik muhendisi elektronik optik makina
aranıyoooor ..
sonuç
cezve kadar uydu yapılamadı niçin
ingiliz mühendise
yakıt
roket bilgisi vermemiş
uzay dinamigi
bilgisi yok
manasız teferruatın tetkikini vermiş
imalat olmuyor ..
her türlü bilimde fuzuli huzuli
gereksiz zamankaybı
lisans üstü programlardan
ingilizce sayesinde seç begen al
her türlü bilimde
bu dil oyunu ile
ülkemizin bilim gelecegi
haciz de
ipotekte
bilim gelecegi yok zaten
ingilizce denen illet
çöpe atılmal okullardan da
kaldırılmalı
toefll sınavı
sömürge sınavıdır
ögrenmek isteyen her dili ögrenebilir
ancak böyle
sömürge yönlendirici egitimi kısıtlayıcı dil olmaz
şu an ingiltere sadece dil den kazanç sagliyor
ve bu kazanç
devam ediyor
sömürge ligin anahtarı dil
dil yalanı ile egitimi kendine bagla
sıfır parent ile üniversitelerimiz manasız teferruatın tetkikinde dünya şampiyonu
kardeşlerim
ingilizce bu ulustan atıldığı gün bayram dır
esselamu aleyküm
www.facebook.com/ottomanm2d
ottomanm2d.blogspot.com
EĞİTİM EMPERYALİZMİ
-------------------------------
" Bana 7 yaşından küçük bir çocuk verin , ve size onun Roma inancına bağlılığını garanti edeyim " Jesuit
ingiltere bilimin beşiği diye yuttururlar küllüm yalan
**çelikte ve mühendislikte almanya önemlidir
en çok almanların mühendislik normları kullanılır ..
**matematikte fransa
**sanat ve müzikte italya
**matematik mühendislik sanat sporda parapsikoloji tıpta ruslar
**elektronik japon
**silah sanayi rus ve amerika
ama bunu göstermez hırsızlar
dünya basını
yahudoğlunun elinde oldugu için
ve yahudaoğlunun da merkez üssü ingiltere amerika oldugu için
dünyada ne bulunsa ingiliz bulmuş gibi lanse edilir ...
----------------------------------------------------------
“ Batı ve ABD’nin başlıca marifeti ;
kültürel soykırım (dilin yok edilmesi, yabancı dilde eğitim, gelenek göreneklerin yok edilmesi vs.)ve biyolojik soykırım ( sahte gıdalar, sahte aşılar) yapmaktır.
İngilizler İrlandalılara da dillerini unutturdular örneğin.
Türkiye’de Amerikan diliyle eğitim yapan okulların varoluşu, 1946-47 de İsmet İnönü’nün Amerikalılarla yaptığı gizli anlaşmalarla başladı.
İnönü, anlaşma maddelerinin hiçbirisine itiraz etmeden Türk eğitimini Amerikalılara teslim etmiştir.
Bu anlaşmalardan bir tanesi yakın zamanda deşifre oldu.
Dili yok olmuş bir milletin düşünme kabiliyeti bitmiş, zihni ve gönlü köleleşmiştir.
Papaz üniversitelerinde okumak, master yapmakla hava atan bir sınıf geliştirildi.
Osmanlının kurduğu Mekteb-i Mühendishane (İTÜ) bile, öğrenci ve hocaların itirazlarına rağmen adım adım ,sessizce İngilizce eğitime çevrildi.
Küresel güç şimdilerde, biyolojik soykırımı ortaya çıkaracak çalışmaları engellemek için Cerrahpaşa , Çapa Tıp fakültelerinde farklı tezgahlar kuruyor.
Bize uygulamak istedikleri, zihin ve gönüllerimizin sömürgeleştirilmesidir ve bunu durdurmalıyız ve Türkiye hızla uyanmaktadır. ” ( Prof. Oktay Sinanoğlu )
kardeşlerim ..
dil merkür karakterlidir
gezegensel olarak merkür etkilerini inceleyelim ...
en temel etki iletişim
aile , iş , sinir iletimi
akıl -hafıza
çocuklar
ikizlik
arkadaşlık
haberleşme
kısa yolculuk lar
merkür karakterlidir
bu şu demek :
-----------------------
türkce biliyorsanız
türk ile konuşur
türk ile arkadaşlık eder
türk ile evlenir aile kurar
türk ile kısa yolculuk yapar yoldaş olursun
merkür etkisinde
arkadaş olmak için dil gerekli
bakalım şeytanoglu bize dil ini ögretmek için niçin
bu çabayı gösteriyor ülkesinde dil okulları açıyor
dil köyleri açıyor
dil ilçeleri açıyor
hatta bu iyilikleri yetmiyor
evlerini dahi açiyorlar
ingilizler hep böyle yardımseverdir desek
kargalar bile güler
ingiliz de kolonileşme tekniği vardır :
bu parazitler
önce bunak bir çift olarak etkileyecekleri ülkede bir köye yerleşir
başlar havayı koklamaya
bu parazit bunak
gittiği yerli halk ın dilini 3 ayda ögrenir
yalan !
10 yıl ülkesinde özel eğitilmiştir
-----------
gelelim bizim ülkemize gelen parazit kolonici bunaklara
halk ın dilini öğrenir
halkın yediğinden yer
giyer
dine de saygılıdır (!)
sonra bu bunaklar evlerinde başlarlar misafir ağırlamaya
sonra işci aramaya
ne hikmetse
kendi dilini bileni ararlar
ve 3 kat üçret verirler
ve onunla ingiltereye giderler
dönünce bu işci
ballandıra ballandıra ahaliyi gaza getirir ...
parazit koloni ye 5 bunak daha eklenir
köyde olur 6 ev
hepsi işci alır
ve hepsi nedense türk kültürünü çok sevmiş ve tanııtacaktır
ancak bu üç misli maaş için ingilizce şarttır
başlar dil öğretmeye
köy deki uyanıklarda
vay üç misli maaş
başlarlar gizli gizli ingilizce ögremeye
bu kolonicilerin zamanla sayısı artar
türkce hayranı bu parazitler kalabalıklaşınca
ibadet akıllarına gelir
kilise için
rica ederler
köyün kilisesi de olur
kiliseye ıingilizce bilen ırgat aranır
oda tamam
başlarlar şimdi kilise tanıtmaya ..
kardeşlerim
ingiliz kolonileşme teknikleri ceşitli ve
düzenbazlık doludur
konumuza donelim
gelelim bizim ülkemize gelen parazit kolonici bunaklara
halk ın dilini öğrenir
halkın yediğinden yer
giyer
dine de saygılıdır (!)
sonra bu bunaklar evlerinde başlarlar misafir ağırlamaya
sonra işci aramaya
ne hikmetse
kendi dilini bileni ararlar
ve 3 kat üçret verirler
ve onunla ingiltereye giderler
dönünce bu işci
ballandıra ballandıra ahaliyi gaza getirir ...
parazit koloni ye 5 bunak daha eklenir
köyde olur 6 ev
hepsi işci alır
ve hepsi nedense türk kültürünü çok sevmiş ve tanııtacaktır
ancak bu üç misli maaş için ingilizce şarttır
başlar dil öğretmeye
köy deki uyanıklarda
vay üç misli maaş
başlarlar gizli gizli ingilizce ögremeye
bu kolonicilerin zamanla sayısı artar
türkce hayranı bu parazitler kalabalıklaşınca
ibadet akıllarına gelir
kilise için
rica ederler
köyün kilisesi de olur
kiliseye ıingilizce bilen ırgat aranır
oda tamam
başlarlar şimdi kilise tanıtmaya ..
kardeşlerim
ingiliz kolonileşme teknikleri ceşitli ve
düzenbazlık doludur
konumuza donelim
***************merkür ün arkadaşlığı etkilediğini gördük
yabancı dil gilizce olursa ne olur
bakalm
yabancı dil gilizce olursa ne olur
bakalm
yabancı egitim dil yabancı kültürler
jüpiter karakterli
gezegensel açalım
din i etkiler
yüksek öğrenimi etkiler
uzun yolculukları etkiler
yani uzun yolculukta önce bildiginiz dil deki ulus
öğrenmek istediginiz dildeki ulus sizi çeker
ögrendiginiz dil in hangi dine baglı oldugu da önemli
zira
din inizi etkiliyor
şimdi ben müslümanım ingilizcede biliyorium beni etkilemedii diye düşünen olabilir
etki kişiye göre
aileye göre
degişik patalojilere yol açar
şimdi ingiliz
kendini arkadaş yaptı
sevdirdi aileden yaptı
egitimde ingiliz i sevdik
din ini otomatik pilot olarak dinimize kattık
bilinçli müslüman zor etkilenirde
namaz yok oruç yok kuran yok müslüman kesin etkileniyor
egitimde etkileniyor
dünya görüşünde etkileniyor ..
gelelim ülkemize
egitimde yabancı dil ingilizce
üniversiteyi bitirdin
yüksek lisans için toefl sınavı
işte burası
sömürge ligin düdügü
lisans üstü egitim için ingilice bariyer
olamazzzzzz
oldu bile
lisede üniversitede geçer mot aldım
olsun o sayılmaz
biz bir sınav yapalım
mühendis hacim integralinden sinav olmaz
hekim branşından
önce ingilizceeeeeee
sonra
ingilizce bilim dergilerinde makale yayınlayıp
manasız teferruatınn tetkikinde
prof olacaksın
bu ne demek
ingiliz ce bilmezsen bilim yasak demek .
ingiliz türkce bilmezse bilim serbest
türk ingilizce bilmezse bilim yasak
adaletin bu mu ingiliz
cevap
evet
ingiliz doguştan
sahtekar
hırsız
düzenbazdır
birde bizim gibi bu sistemi kabul eden ülkeler in üniversitelerinin
amerika ve ingilterede kardeş üniversiteleri vardır
lisans üstü egitime oraya giderler
şimdi sorarsınız
bu şeytanlar
bu egitimde acaba ne yapıyor
kardeşlerim
bu şeytanlar sömürgeye verilecek bilgiyi ayırmışlar
gereksiz bir konuda doktora yapıp geliyorsunuz
bir dönemaldıgım egitim türkiyede yok diye sızlanan çoktu
aldıgı eggitim sadece o üniversitede ve kürsüde
dünyada yok
türkcesi
manasız teferruatın tetkikinde
doktor
on yıl önce tübitak uzaya uydu fırlatalım
gazetelere ilan vermiş
uydu tencere kadar
elektik muhendisi elektronik optik makina
aranıyoooor ..
sonuç
cezve kadar uydu yapılamadı niçin
ingiliz mühendise
yakıt
roket bilgisi vermemiş
uzay dinamigi
bilgisi yok
manasız teferruatın tetkikini vermiş
imalat olmuyor ..
her türlü bilimde fuzuli huzuli
gereksiz zamankaybı
lisans üstü programlardan
ingilizce sayesinde seç begen al
her türlü bilimde
bu dil oyunu ile
ülkemizin bilim gelecegi
haciz de
ipotekte
bilim gelecegi yok zaten
ingilizce denen illet
çöpe atılmal okullardan da
kaldırılmalı
toefll sınavı
sömürge sınavıdır
ögrenmek isteyen her dili ögrenebilir
ancak böyle
sömürge yönlendirici egitimi kısıtlayıcı dil olmaz
şu an ingiltere sadece dil den kazanç sagliyor
ve bu kazanç
devam ediyor
sömürge ligin anahtarı dil
dil yalanı ile egitimi kendine bagla
sıfır parent ile üniversitelerimiz manasız teferruatın tetkikinde dünya şampiyonu
kardeşlerim
ingilizce bu ulustan atıldığı gün bayram dır
esselamu aleyküm
www.facebook.com/ottomanm2d
ottomanm2d.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder